۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۵۹۲۰۱۶
امام جمعه موقت اهواز:

خانواده ها مراقب حضور فرزندان در فضای مجازی باشند

خانواده ها مراقب حضور فرزندان در فضای مجازی باشند
آیت الله حیدری با بیان اینکه مسؤولیت اولیا در قبال فرزندان بسیار سنگین است، گفت: فرزندان در فضای مجازی غوطه ور و خانواده‌ها غافل هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در مراسم افتتاح نمازخانه و آزمایشگاه دبیرستان دخترانه هدیه ملاشیه اهواز، با بیان اینکه ورود مؤسسه فاطمه الزهرای اهواز به مباحث آموزشی و تربیتی قدمی مبارک است، اظهار داشت: ورود مؤسسه فاطمه الزهرای در هر جایی با خیر و برکت همراه است و افتتاح نمازخانه و آزمایشگاه به نوبه خود برای دانش آموزان مناطق محروم گامی بزرگ و ضروری به حساب می‌آید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فعالیت‌های مؤسسه فاطمه الزهرای اهواز در مناطق محروم و حاشیه‌ای در خور توجه است، افزود: امیدواریم دانش آموزان خوش ذوق و علاقه‌مند پس از تجهیز آزمایشگاه مدرسه با شور و اشتیاق بیشتری به تحصیل و تحقیق بپردازند ضمن اینکه توجه خیران و معتمدان و متمکنان به دانش آموزان و مقوله علم به مکان‌های آموزشی بسیار شایسته است.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با بیان اینکه مسؤولیت اولیا در قبال فرزندان بسیار سنگین است، عنوان داشت: در آخرت اگر فرزندانمان جهنمی باشند نمی‌توانیم آن‌ها را از عذاب نجات دهیم، اما در این دنیا با تربیت دینی و مذهبی، آن‌ها را عذاب اخروی نجات خواهیم داد.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه اولیاء باید پیگیر وضعیت تحصیلی و تربیتی فرزندان شان در مدارس باشند، بیان داشت: فرزندان را باید براساس مقتضیات زمان تربیت کرد منتهی باید مواظب و مراقب بود تا در دام انحرافات و اعوجاجات گرفتار نشوند.

وی با بیان اینکه دشمنان شریعت و نظام اسلامی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به سمپاشی مباحث عقیدتی می‌پردازند، گفت: فرزندان در فضای مجازی غوطه ور و خانواده‌ها غافل هستند و در فضای مجازی شبهه‌های بسیاری علیه مذهب اهل بیت (ع) و تحریف آن صورت می‌گیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ولایتمداری مردم محروم ملاشیه گفت: ساکنان منطقه ملاشیه اهواز طلایه دار فعالیت‌های ولایی و انقلابی هستند و حرکت عظیم مشایه الاهواز از آن آغاز شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
ارسال نظرات