۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۵۹۲۰۱۹
به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد؛

ششمین فراخوان ایده‌های مسجدی اعلام می شود

ششمین فراخوان ایده‌های مسجدی اعلام می شود
ششمین فراخوان ایده‌های مسجدی با هدف تعامل دوسویه میان کاربر و باشگاه ایده پردازان مسجدی به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی صداقت معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در نشست خبری ششمین فراخوان ایده‌های مسجدی که امروز در ساختمان محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار شد، گفت: انعکاس اخبار مرتبط با مسجد می‌تواند مسجد را به راس گفت‌وگوهای مردم بازگرداند، مطابه‌گری‌ها را از مسجد بیشتر کند و در عمران مسجد تاثیر ارزشمندی داشته باشد.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوبی که طی چند سال اخیر در مرکز رسیدگی به امور مساجد به وقوع پیوسته است تاسیس باشگاه ایده‌پردازان مسجدی بوده است، این در حالی است که در سال ۹۲ احساس کردیم دست ما از برنامه‌های متنوع مسجدی خالیست و به یک پایگاهی مانند باشگاه ایده‌پردازان مسجدی نیاز است.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار داشت: بعد از فراخوان اول، بانک ایده‌های مسجدی تاسیس شد و به مرور زمان تبدیل به باشگاه شد؛ باشگاه ایده پردازان مسجدی یک سایت غنی از ایده‌های مسجدی است که برخی از آنها تجربه شده هستند و در هر جای دنیا می‌توان ایده‌های خوبی برای پویایی مساجد از آنها دریافت کرد.

وی در ادامه بیان داشت: امسال شاهد ششمین فراخوان ایده‌های مسجدی هستیم؛ برای اولین بار با همکاری دانشگاه امام صادق(ع) رویدادی کارآفرینانه و نوآفرینانه در هشت تیم ایده پرداز و استارتاپی در این رویداد شرکت کرده‌اند که حمایت خوبی از آن شده است، ان شاءالله بتوانیم آنها را به مَنصه ظهور برسانیم.

حجت الاسلام صداقت اظهار داشت: از جمله ایده‌های مسجدی که از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد تحقق یافته، سایت مسجد کالا و مسجد تی وی است؛ سایت مسجد کالا، اقلام مورد نیاز مساجد را برای عمران مساجد با تخفیف خاصی ارائه می‌دهد که هدف حمایت کالای ایرانی را نیز دنبال می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سایت مسجد تی وی تمام ویدیوهای مربوط به مسجد بارگذاری شده و تمام مساجد می‌توانند تجربیات و اتفاقات خوب خود را در آن ثبت کنند./۹۶۹/پ202/ب1

تعداد بازدید : 7
ارسال نظرات