۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۵۹۲۰۳۳
مدیر باشگاه ایده پردازان مسجدی:

باشگاه ایده پردازان مسجدی، رسانه اهالی مسجد است + فیلم

باشگاه ایده پردازان مسجدی، رسانه اهالی مسجد است + فیلم
حجت الاسلام نظری گفت: سایت باشگاه ایده پردازان مسجدی، رسانه اهالی مسجد است و علاقه مندان می‌توانند ایده‌های خود را در این سایت ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین نظری مدیر مسؤول باشگاه ایده پردازان مسجدی در نشست خبری ششمین فراخوان ایده پردازان مسجدی که امروز در ساختمان محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد، گفت: عمر ایده پردازی در کشور ما به ویژه در عرصه علوم انسانی خیلی زیاد نیست.

وی افزود: باشگاه ایده پردازان مسجدی ایده مبارکی بود که از سوی حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد مطرح شد.

حجت الاسلام نظری اظهار داشت: عمران مسجد فقط به فیزیک آن نیست؛ هدف باشگاه ایده پردازان مسجدی این است هر ایده‌ای که در رابطه با مسجد به ذهن شخصی می‌رسد آن را به منظور عمران مسجد مطرح کند.

دبیر ششمین فراخوان ایده پردازان مسجدی اظهار داشت: باشگاه ایده پردازان مسجدی، رسانه اهالی مسجد برای ایجاد تعامل دوسویه و سازنده بین کاربر و باشگاه است؛ هر مسجدی که اهالی آن تمایل به ارائه ایده‌های خود داشته باشند می‌توانند ایده‌ها را در قالب فیلم، متن و عکس در سایت masjedidea ارائه دهند.

وی افزود: بالغ بر ۲هزار مطلب، ۱۵۰۰ عصاره و شهدِ بیش از ۳۵ هزار ایده در سایت پالایش و قرار داده شده است همچنین این امکان فراهم شده است که ایده به صورت کامل یا به صورت اجمالی و مختصر توسط ایده پرداز توضیح داده شود.

حجت الاسلام نظری بیان داشت: ایده پردازان همچنین می‌توانند از طریق اینستاگرام ایده‌های خود را به صفحه مسجد تی وی بفرستند؛ مرکز رسیدگی به امور مساجد به دلیل نیاز کل کشور فراخوان‌ها را در سطح کشوری و ملی برگزار می‌کند تا افزون بر تهران، حتی دورترین نقاط محروم کشور نیز از این ارتباط سازنده بهره ببرند.

وی در ادامه بیان داشت: ۹محور اصلی ششمین فراخوان ایده پردازان مسجدی شامل مسجد و نهضت قرآنی، مسجدِ برقرار، مسجد و مدرسه، مسجد و خانواده، مسجد و مقاومت اقتصادی، مسجد و کودک و نوجوان، مسجد و بانوان، مسجد و آسیب‌های اجتماعی، مسجد و مشارکت سیاسی است.

حجت الاسلام نظری در پایان خاطرنشان کرد: ایده پردازان می‌توانند برای سهولت در ثبت ایده به راهنمای ثبت ایده در سایت و جهت ارسال فیلم و عکس به بخش فرم ثبت ایده مراجعه کنند؛ جوایز مادی و معنوی این دوره کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس بوده و اگر ایده ‌ای در سطح عالی باشد پس از بررسی در صورت امکان از آن حمایت خواهد شد./۹۶۹/پ202/ب1

تعداد بازدید : 16

 

ارسال نظرات