۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۵۹۲۰۶۹
آیت الله حسینی بوشهری در گفت وگو با رسا مطرح کرد؛

بررسی راهکارهای صیانت و حراست از انقلاب در اجلاس جامعه مدرسین

بررسی راهکارهای صیانت و حراست از انقلاب در اجلاس جامعه مدرسین
نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از بررسی راهکاری های صیانت و حراست از انقلاب در یازدهمین اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری نایب رییس جامعه مدرسین در حاشیه افتتاحیه اجلاس دو روزه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین راهکارهای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی را پیگیری می کند.

وی افزود: امروز کمیسیون های 3 گانه اجلاس یعنی کمیسیون های حوزه و روحانیت، فرهنگی اجتماعی و صیانت و امنیت برنامه های خود را پیگیری می کنند.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشت: فردا نیز اجلاسیه عمومی جامعه مدرسین با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی  برگزار می شود و شخصیت های مدعو به ارائه نظرات خود خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: مبنای ما در اجلاسیه های جامعه مدرسین این است که از نقطه نظرات علمای بلاد استفاده شود، این اجلاسیه ها متناسب با شرایطی که در جامعه وجود تشکیل می شود و به تناسب شرایط امسال موضوع اجلاس جامعه مدرسین راهکارهای صیانت و حفظ و نگهداری از انقلاب و نظام اسلامی است.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: مجمع بحث های اجلاس جمع بندی شده و به نهادهای مختلف ارسال می شود و پیگیری های لازم صورت می گیرد تا آنچه که تصویب شده اجرایی شود./1323/پ202/ق

ارسال نظرات