۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۹۲۱۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

عمق‌بخشی بصیرتی و دینی سبب مصونیت نظام دربرابر توطئه‌ دشمن می‌شود

عمق‌بخشی بصیرتی و دینی سبب مصونیت نظام دربرابر توطئه‌ دشمن می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تحلیل سیاسی دینی و عمق‌بخشی بصیرتی در مورد فتنه سبز سبب می‌شود جامعه و نظام اسلامی در برابر فتنه‌های آتی دشمنان بیمه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست ارزیابی مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: حضور پرشور و شعور مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله نهم دی بار دیگر عمق ارادت مردم نسبت به رهبری و نظام را نشان داد.

وی تصریح کرد: حضور خودجوش اقشار مختلف مردم در این مراسم نشانه برجسته‌ای از پایبندی مردم به ولایت و حکومت اسلامی با وجود برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی بود.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه نهم دی رفراندوم صددرصدی مردم انقلابی ایران به نظام اسلامی بعد از امام راحل بود، خاطرنشان کرد: حضور مردم و خلق حماسه نهم دی درواقع رفراندوم خودجوش مردمی در مورد نظام اسلامی و ولایت‌فقیه بود که در برابر دوستان و دشمنان به نمایش درآمد.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی خراسان شمالی با اشاره به حضور مردمی در حمایت از ولایت‌فقیه در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ افزود: نهم دی‌ماه یک جریان پویا و مردمی است.

وی اظهار داشت: هتک حرمت عده‌ای در فتنه سال ۱۳۸۸ از نظر مردم ولایت مدار مذموم بوده و همین موضوع موجب شد تا حرکت پویای انقلابی در مردم به وجود آمده و تا به امروز ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: باید آگاه باشیم که دشمنان ایران هرگز دست از مبارزه‌های پنهانی علیه ملت ایران برنداشته و اکنون نیز این رویه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید با درس گرفتن از فتنه سال 88 تحلیل‌های دقیق و عمیق از ریشه‌ها و علل فتنه در بین کارشناسان سیاسی و اهل علم و دین مطرح شود تا بار دیگر گرفتار فتنه‌ها نشویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: خوشبختانه بعد از گذشت چندین سال از فتنه مردم به واقعیت‌های خودفروختگان واقف شده‌اند و از حرکت مزدوران فتنه دارای تحلیل سیاسی دینی هستند که این بصیرت و بینش باید در بین اقشار مختلف مردم روزبه‌روز عمیق‌تر و گسترده‌تر شود تا جامعه و نظام اسلامی در برابر فتنه‌های آتی دشمنان بیمه شود./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات