۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۹۲۱۲۷
با سخنرانی حجت الاسلام غفاری فر؛

جلسه طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم برگزار می شود

جلسه طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم برگزار می شود
جلسه هفتگی طلاب اردکانی مقیم قم پنجشنبه شب در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدرضا صحرایی نماینده طلاب اردکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری جلسه مجمع طلاب اردکانی خبر داد و گفت: جلسه این هفته طلاب اردکانی مقیم قم پنجشنبه شب در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی با بیان این که سخنران این جلسه مجمع طلاب اردکان حجت الاسلام غفاری فر مدیر گروه تبلیغ و عضو هیات علمی مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) است، ابراز کرد: جلسات طلاب اردکانی به صورت منظم و با حضور طلاب هر هفته برپا است.

حجت الاسلام صحرایی با اشاره به این که سابقه برپایی جلسات مجمع طلاب اردکانی مقیم قم به سال 1364 بر می گردد، خاطرنشان کرد: بنا به پیشنهاد امام جمعه فقید اردکان مرحوم بهجتی این جلسات به صورت هفتگی برگزار شد.

نماینده طلاب اردکان بیان کرد: مسؤولان حوزه علمیه، اساتید اخلاق و شخصیت های برجسته کشوری در جلسات مجمع طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم حضور می یابند.

وی اقدامات صورت گرفته از سوی مجمع طلاب و فضلای اردکان را تشریح کرد و افزود: مجمع طلاب اردکانی رابطه ای صمیمانه با طلاب دارد و افزون بر سرکشی از طلاب تسهیلاتی همچون وام قرض الحسنه با بیش از 30 سال سابقه برای آنها در نظر گرفته است.

حجت الاسلام صحرایی ادامه داد: در راستای توجه به معیشت طلاب نیز از سوی مجمع رایزنی با مرکز خدمات حوزه علمیه صورت گرفته تا وام قرض الحسنه به طلاب اردکان تعلق گیرد.

نماینده طلاب اردکان در پایان با تأکید بر این که جلسات مجمع برای طلاب مفید و قابل استفاده است، گفت: تعداد طلاب اردکانی مقیم قم 200 نفر است که بخش قابل توجهی از تعداد در جلسات حضور دارند./927/ت302/ج

ارسال نظرات