۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۹۲۱۳۹
حجت الاسلام والمسلمین نیازی در گفت وگو با رسا:

دولتمردان آمریکا آرزوی تسلیم شدن ایران را به گور خواهند برد

دولتمردان آمریکا آرزوی تسلیم شدن ایران را به گور خواهند برد
نماینده خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مستکبران عالم به دنبال سلطه بر کشورها هستند، گفت: ایران هرگز در مقابل زورگویان غربی تسلیم نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدامات غربگرایان در کشور برای سازش با آمریکا، اظهار داشت: باید رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب را توجه کرد و نباید فریب ظاهر متبسم غربی را خورد.

وی با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا چهره واقعی غرب را به همه نشان داده است، ابراز داشت: در گذشته دولتمردان آمریکا سعی داشتند با تبسم و لبخند خباثت های خود را پنهان کنند اما تنها هدف آنها سلطه جویی بر کشورها است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری به جنگ خونین یمن اشاره کرد و گفت: آمریکا ماهیت استکباری خود را در همکاری با آل سعود در به خاک و خون کشیدن مردم یمن نشان داده است، چرا برخی به دنبال ایجاد رابطه با آمریکا هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: آمریکا و مستکبران عالم زمانی از ایران راضی خواهند شد که ما در برابر آنان تسلیم محض باشیم، اما نظام اسلامی هرگز در مقابل جهان خوران و  زورگویان عالم تسلیم نخواهد شد و آنان این آرزو را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی  روشنگری و بصیرت افزایی را راهکار مقابله با جریان های غرب زده دانست و اظهار داشت: فعالان فرهنگی و دلسوزان نظام اسلامی در مسائل مختلف از جمله جریان های غرب گرا برای مردم روشنگری کنند./842/ت302/ق

ارسال نظرات