۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۹۲۲۰۶
مدیر ناحیه شهید مدنی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران:

عاشورا نجات بخش ملت ایران بود

عاشورا نجات بخش ملت ایران بود
حجت الاسلام اداوی عاشورا را نجات بخش مردم ایران دانست و گفت: مردم که تاب تحمل جسارت های فتنه گران را نداشتند حماسه بزرگ ۹ دی را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ایرج اداوی مسؤول مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان‌های قرچک و ورامین شامگاه چهارشنبه در نشست روشنگری دهه بصیرت که در مسجد بنی فاطمه (س) قرچک برگزار شد به ابعاد مختلف فتنه سال ۸۸ پرداخت و گفت: در این فتنه قریب به ۳۶ هزار نفر آموزش براندازی از سوی دشمن دیده بودند که نظام اسلامی را سرنگون کنند که به لطف الهی، درایت رهبری و ایستادگی ملت ولایت مدار ایران این اتفاق هرگز نیفتاد.

وی با یادآوری اینکه ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی فتنه‌های مختلفی را شاهد بودیم، افزود: دشمن که چشم دیدن ایرانی مقتدر را ندارد تمام توان خود را به کار بسته تا نظام اسلام را تضعیف کند، چرا که ایرانی اسلامی هیمنه پوشالی آن‌ها را در هم شکسته و یک تنه در برابر سلطه گران ایستاده است، فتنه ۸۸ با همکاری آمریکا، اسراییل، فرانسه، انگلیس و گروه‌هایی از دیگر کشور‌ها به وجود آمد.

مدیر ناحیه شهید مدنی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران حضور در لحظه مردم فرصت شناس را خنثی کننده توطئه‌های دشمن دانست و ابراز کرد: دشمن علی رغم برنامه ریزی‌های چندین ساله درصدد بود تا طی چند روز جمهوری اسلامی را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه ملت با بصیرت و لحظه شناس ما دشمن را مأیوس و انقلابیون را خوشحال کرد، افزود: پیام این خروش همگانی ملت ما به دنیا این بود که تا آخرین لحظه در کنار ولایت فقیه خواهند ایستاد.

کارشناس دینی حماسه ۹ دی را بیعت دوباره ملت ایران با ولایت فقیه و امام حسین (ع) برشمرد و مطرح کرد: مردم ما در این روز مجدداً حمایت خود را از ولایت نشان دادند و اعلام کردند اجازه هیچ گونه دخالتی در امور داخلی کشورشان را به دشمن نمی‌دهند.

حجت الاسلام اداوی عاشورا را نجات بخش مردم ایران عنوان کرد و گفت: فتنه گران از خط قرمز‌ها گذشتند و به عاشورا اهانت کردند، مردم که دیگر تاب تحمل این جسارت‌ها را نداشتند با حضور میلیونی خود طومار دشمنان را درهم پیچیدند و حماسه ای بزرگ و تاریخی را رقم زدند.

مسؤول مرکز رسیدگی به امور مساجد قرچک در پایان با بیان اینکه فتنه‌ها پایان ناپذیرند، تأکید کرد: لازم است تا با آگاهسازی و روشنگری، بصیرت دهی کنیم و اینگونه در پشتیبانی از ولایت آماده باشیم./۸۰۴/پ310/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات