۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۹۲۲۹۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

عصبانیت امروز آمریکایی‌ها نتیجه 40 سال شکست از ملت ایران است

عصبانیت امروز آمریکایی‌ها نتیجه 40 سال شکست از ملت ایران است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، عصبانیت و فشار‌های امروز آمریکایی را نتیجه چهار دهه شکست آن‌ها از ملت بزرگ ایران اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه چهارم انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را برخاسته از اراده و خواست عمومی یک ملت دانست و گفت: این نهضت عظیم با رهبری مرجعیت دینی و پشتیبانی و حضور گسترده مردم به پیروزی رسیده است.

وی با بیان این که حضور مردم در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها تعیین کننده بوده است، افزود: ورود ملت بزرگ ایران در هر جریانی پایان بخش توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که دشمنان و معاندان انقلاب در سال ۸۸ به بهانه انتخابات تلاش کردند مسیر کشور را به سمت براندازی سوق دهند، خاطرنشان کرد: اما حضور تعیین کننده و بی نظیر مردم در نهم دی به ماه‌ها فتنه انگیزی دشمنان در داخل کشور پایان داد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تا زمانی که انقلاب و نظام اسلامی در مسیر خود ثابت قدم و استوار هستند فتنه‌های دشمن نیز وجود دارد، تصریح کرد: راه مقابله با فتنه‌های دشمن تبعیت از رهبری و تقویت وحدت ملی در شرایط مختلف کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که باید در برابر فتنه‌های دشمن هوشیار باشیم تا فریب نخوریم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی چند هفته گذشته خود نسبت به فتنه و توطئه دشمنان در آینده هشدار‌های لازم را دادند.

مسؤول مدرسه علمیه شهید بهشتی (ره) نوشهر با بیان این که دشمنی‌ها با ملت بزرگ ایران هر روز بیشتر می‌شود، افزود: پیشرفت‌های خیره کننده نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف و همچنین نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در میان سایر ملت ها، مهم‌ترین عامل دشمنی نظام‌های سلطه گر با ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که دشمنی آمریکایی با ملت ایران عمیق و دیرینه است، خاطرنشان کرد: زخم‌هایی که آمریکایی‌ها در دهه‌های اخیر از ملت بزرگ ایران اسلامی خورده اند، عامل چهار دهه انتقام جویی مقامات این کشور جنایت کار علیه ملت بزرگ ایران بوده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز و در آستانه دهه چهارم انقلاب فشار‌ها و توطئه‌ها علیه نظام اسلامی چند برابر شده است، تصریح کرد: همه توان و سرمایه نظام سلطه به سرکردگی آمریکا جهت ناامید کردن مردم از آینده انقلاب و فاصله گرفتن آن‌ها از نظام اسلامی به کار گرفته شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که در مسیر پیشرفت نظام اسلامی هیچ سد و مانعی وجود ندارد، بیان داشت: با وجود این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر با فتنه‌ها و بحران‌های بسیاری مواجه بوده، اما با حمایت و پشتیبانی مردم از همه این فتنه به سلامت عبور کرده است./۹۵۰/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات