۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۹۲۳۰۳
حجت الاسلام المرشدی:

آیت الله سیستانی به خادمات آستان مقدس عسکری افتخار می کند

آیت الله سیستانی به خادمات آستان مقدس عسکری افتخار می کند
تولیت آستان مقدس عسکری از افتخار حضرت آیت الله سیستانی به خادمان این آستان خبر داد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ ستار المرشدی تولیت آستان مقدس عسکری در دیدار با خادمان بارگاه مطهر امامین عسکریین (علیهما السلام) بر ضرورت اصلاح نیت در خدمت رسانی به زائران تاکید کرد و گفت: نیت صحیح در اعمال ما تجسم پیدا می کند و موجب بهبود فعالیت‎ ها می شود.

وی افزود: طی 11 سال گذشته بارگاه مطهر امامین عسکریین (علیهما السلام) دوران های سختی را پشت سر گذاشته است اما به لطف خداوند متعال و همت خادمان آستان، روز به روز فعالیت های مختلف در این آستان گسترش و شرایط حرم بهبود چشمگیری پیدا کرده است به طوری که زائران این تغییرات را به صورت ملموس حس می کنند. امیدواریم که این خدمت مورد قبول خداوند متعال و اهل بیت (علیهم السلام) قرار گرفته باشد.

حجت الاسلام المرشدی با بیان اینکه خدمات و فعالیت های صورت گرفته در آستان مقدس عسکری مورد رضایت حضرت آیت الله سیستانی قرار گرفته است، بیان داشت: هر زمانی که با مرجعیت عالی عراق دیدار می کنیم، می گوید که «ما به شما افتخار می کنیم.»

وی ادامه داد: شخصیت های بسیاری وقتی در جریان فعالیت های و خدمات آستان مقدس عسکری قرار می گیرند می گویند که «آستان مقدس عسکری  در خدمتگزاری و رسیدگی به زائران در رتبه اول قرار دارد.» این تعریف ها مایه افتخار ماست و امیدواریم که خداوند متعال عمر ما را برای خدمت رسانی بیشتر به حرم امامین عسکریین (علیهما السلام) افزایش دهد.

تولیت آستان مقدس عسکری اظهار داشت که خدمت به ائمه اطهار (علیهم السلام) باید در عقل، قلب، اخلاق، رفتار و اعمال نمایان شود. مطالعه سیره امام الهادی، امام عسکری و امام زمان (علیهم السلام) و عمل به احادیث آنان باید به وظایف خادمان آستان مقدس عسکری تبدیل شود/994/ب901/ف

ارسال نظرات