۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۵۹۲۳۰۴
مسؤول اداری آموزشی مدرسه علمیه الغدیر:

مسؤولان درصدد رفع اشتباهات خود اقدام کنند

مسؤولان درصدد رفع اشتباهات خود اقدام کنند
حجت الاسلام حسین زاده گفت: مسؤولان باید ضمن اقرار به اشتباهات خود درصدد اصلاح آنها برآمده و اشتباهات را گردن دیگران نیندازند.

حجت الاسلام حسین زاده مسؤول اداری آموزشی مدرسه علمیه الغدیر و استاد حوزه علمیه تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به امکان سازش میان ایران و آمریکا و حل شدن مشکلات کشور اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه تقابل اهداف جمهوری اسلامی با استکبار جهانی نه تنها امکان سازش با آمریکا بلکه امکان سازش با هر کشوری که مخالف موازین جمهوری اسلامی باشد، امکان پذیر نیست و هیچ سودی از معاهده دستگیر ما نخواهد شد.

وی با توجه به شرایط فعلی و اوضاع نابسامان معاصر تاکید کرد: با توجه به روند فعلی دولت و بی توجهی مسؤولان به مطالبات مقام معظم رهبری تنها با روی کار آمدن دولتی طبق موازین اسلامی و متعهد به آرمان های انقلاب می شود از مشکلات فعلی رهایی یافت.

با روند فعلی اوضاع کشور وضعیت تغییری نخواهد کرد

استاد حوزه علمیه تهران در پاسخ به اینکه «آیا داعیه داران صلح و سازش با توجه به پیشینه بی تعهدی آمریکا و اصرار بر ایجاد ارتباط با شیطان بزرگ، آیا منافعی را دنبال می کنند؟» ابراز کرد: مسؤولان فعلی با توجه به اینکه با اهداف انقلاب و آرمان های امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری مناسبتی ندارند و تحت فرامین معظم له حرکت نمی کنند از ریشه و اساس به دنبال اجرایی کردن مواضع خود هستند و تا این باشد هیچگاه وضعیت کشور سامان نخواهد یافت.

تنها راه حل کشور در گرو انجام فرامین و مطالبات مقام معظم رهبری است

وی تنها راه حل کشور را نصب العین قرار دادن مطالبات ولی فقیه دانست و گفت: تنها راه حل کشور در گرو انجام فرامین و مطالبات مقام معظم رهبری و بازخواست و مطالبه عمومی از تمامی نهادهای دولتی است.

استاد حوزه علمیه تهران در پاسخ به اینکه «آیا معاهداتی همچون برجام و FATF  تضمینی در مقابل حل مشکلات کشور خواهد بود؟» افزود: ورود جمهوری اسلامی در جریان های موسوم به FATF تنها ریسک و بدون ضمانت اجرایی است و هیچگاه با وجود شهادت تاریخ نمی شود به دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی اعتماد کرد.

بی کفایتی خود را به گردن ولی فقبه نیندازید

مسؤول اداری آموزشی مدرسه علمیه الغدیر در پاسخ به این که «آیا نباید مسؤولان ذیربطی که سبب متضر شدن جمهوری اسلامی شدند پاسخگو باشند؟» ابراز کرد: دولت فعلی باید ضمن اقرار به اشتباهاتش درصدد اصلاح اشتباهات گذشته بر آید و تقصیرات برآمده از معاهده با آمریکا را به دوش ولی فقیه نیندازد و اشتباهات خویش را به کسی نسبت ندهد و این وظیفه قوه قضاییه است که به مشکلات و ناکارآمدی های اخیر رسیدگی کند.

حجت الاسلام حسین زاده در پایان تاکید کرد: وظیفه اصلی حوزه و روحانیت تبیین مواضع مقام معظم رهبری و مطالبه  مواضع معظم له از مسؤولان ذیربط است و مسؤولان نیز باید ارتباط بیشتری با اجتماع برقرار کنند./811/ت302/ب1

ارسال نظرات