۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۹۲۳۱۰
نماینده خبرگان با انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت ها:

مسؤولان به فکر مردم باشند

مسؤولان به فکر مردم باشند
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت برخی از کالاهای اساسی، گفت: سفره اقشار آسیب‌پذیر جامعه روز به روز کوچک‌تر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در نشست شورای اداری مراغه با تأکید بر این‌که رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم در اولویت کاری مسؤولان باشد، اظهار داشت: مردم به سختی امور جاری زندگی را سپری می کنند.

وی با اشاره به این‌که مسؤولان نباید در قبال جامعه و مشکلاتش بی تفاوت باشند، خاطرنشان کرد: طی ماه‌های گذشته شاهد افزایش بی‌رویه قیمت برخی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بودیم، در چنین وضعیتی متأسفانه هیچ نظارتی بر قیمت‌های بازار وجود ندارد.

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که کاهش قیمت ارز نیز نتوانسته در کاهش قیمت کالاهای مورد نیاز مورد اثر بگذارد، افزود: سلامت و بهداشت مردم در چنین وضعیتی در معرض خطر قرار دارد، متاسفانه در برخی مسائل مصالح کشور از سوی برخی مسؤولان در نظر گرفته نمی‌شود، بهتر است بازی های سیاسی و جناحی کنار گذاشته شود و مسؤولان کمی بیشتر به فکر مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که ملت انتظار خدمت صادقانه و بی‌منت از کارگزاران نظام دارند، ادامه داد: نهادهای نظارتی باید به وظایف و رسالت خود به درستی عمل کنند، هرگونه دستان ناپاک باید قطع شود و مقابل پدیده‌هایی همچون رشوه و کم‌فروشی و احتکار گرفته شود.

وی با بیان این‌که نظارت بر قیمت های بازار و بحران‌های اقتصادی مناسب نیست و انتظار داریم دولت بدون ملاحظه‌کاری مقابل هرگونه فتنه داخلی و خارجی ایستادگی کند، تصریح کرد: شاهدیم که برخی تولیدی ها با وجود ثابت نگه داشتن قیمت، برای سود بیشتر از گرانی به وجود آمده اقدام به کاهش وزن محصولات کرده اند.

نماینده خبرگان رهبری افزایش بی‌رویه قیمت محصولات لبنی، گوشت، مرغ و میوه را غیرقابل قبول دانست و ادامه داد: سفره اقشار آسیب‌پذیر جامعه روز به روز کوچک‌تر می شود، آیا خود مسؤولان می توانند با حداقل حقوق کارگری زندگی خود را مدیریت کنند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات