۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۹۲۳۱۱
حجت الاسلام امیدی:

نتیجه سازش با آمریکا چیزی جز ضرر نیست

نتیجه سازش با آمریکا چیزی جز ضرر نیست
امام جمعه جوکار گفت: آمریکا و دوست داران آمریکا بدانند که ما هیچ گاه با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد چرا که چیزی جز ضرر برای کشور و انقلاب اسلامی ندارد.

حجت الاسلام محمدرضا امیدی امام جمعه جوکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با تاکید بر لزوم توجه به اهداف انقلاب اسلامی یادآور شد: از روز اول پیروزی انقلاب حضرت امام خمینی (ره) پس از ایشان مقام معظم رهبری همیشه بر این موضوع تاکید داشته و دارند که این انقلاب بر اساس استقلال و شعار نه شرقی نه غربی شکل گرفته است.

وی با بیان این که باید عبارت ما می توانیم را باور داشته باشیم اظهار داشت: در طول این 40 سال پس از انقلاب اسلامی هر جا متکی به غیر شدیم نتیجه اش شکست بود و هر جا برپایه داشته های خودمان جلو رفتیم موفق شدیم.

امام جمعه جوکار افزود: ثمره اعتماد به آمریکا مانند برجام خواهد بود که نتیجه آن را دیدیم و به راحتی از این توافق خارج شد و به عهد خود پایبند نبود.

وی افزایش بصیرت در جامعه را نیاز امروز عنوان کرد و گفت: افرادی که بحث سازش با غرب را مطرح می کنند از دو حال خارج نیستند یا از روی جهالت این موضوع را مطرح می کنند و یا از روی عناد و دشمنی با نظام مقدس اسلامی.

حجت الاسلام امیدی تصریح کرد: افراد دسته دوم نامی به جز منافق نمی توان برای آنها انتخاب کرد از این رو وظیفه مردم و مسؤولان در این شرایط افزایش بصیرت و آگاهی خود است تا در دام دشمنان قسم خورده نظام گرفتار نشوند.

وی تاکید کرد: آمریکا و دوست داران آمریکا بدانند که ما هیچ گاه دیگر با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد چرا که چیزی جز ضرر برای کشور و انقلاب اسلامی ندارد.

این استاد حوزه طرح سازش با آمریکا و غرب را مسئله جدیدی ندانست و یادآور شد: از شروع انقلاب نیز عده ای مدام بر طبل سازش با امریکا می زدند اما هنگامی که با جواب محکم ملت ایران مواجه شدند چهره واقعی خود را نمایان کردند و می بینیم که همه آن ها امروز در خارج از کشور جز اپوزیسیون شده اند.

وی بیان داشت: برای به ثمر نشستن این انقلاب ملت و مردم ما هزینه های زیادی از شهادت عزیزانشان تا مشکلات متعددی که دشمن ایجاد کرده است متحمل شده اند بنابراین همیشه مقابل دشمن همانند گذشته ایستادگی خواهیم کرد.

حجت الاسلام امیدی با بیان این که دشمن از قدرت و استقامت مردم ایران خسته شده است اظهار داشت: تحریم آخرین تیر دشمن بود که بسیار روی آن مانور می دادند اما بر اساس گفته وزیر امور خارجه آمریکا این نقشه آن ها نیز با شکست مواجه شد./979/ت310/ب1

ارسال نظرات