۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۵۹۲۳۱۶
در مسجد اعظم قم؛

مراسم بزرگداشت هفتمین شب درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفتمین شب درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار شد
مراسم بزرگداشت هفتمین روز ارتحال آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی با حضور مراجع تقلید و علما در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم هفتمین روز ارتحال آیت‌الله سید‌محمود هاشمی‌شاهرودی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب با حضور علما، روحانیون، طلاب و همچنین عموم مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرت آیت الله علوی گرگانی، آیات امینی، کعبی، میرباقری و وزیر اقتصاد در این مراسم حضور داشتند.

همچنین علما، روحانیون و طلاب حوزه علمیه قم در این مراسم باشکوه حضور یافته و مقام شامخ مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی را گرامی داشتند.

همچنین عموم مردم شریف قم با حضور در این مراسم و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید برای شادی روح مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی دعا کردند و از درگاه ایزدی مسألت داشتند تا روح این عالم فقیه را با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محشور کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به این که انسان باید از عمر خود نهایت بهره را در زمینه بندگی خداوند ببرد، گفت: اگر انسان در این دنیا بندگی نکند، بدون شک در آخرت حسرت خواهد خورد، زیرا در قیامت دیگر اجازه ندارد عمل انجام دهد.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی به یقین از همه عمر با برکت خویش به خوبی استفاده کرد و در همه حال به نظام اسلامی خدمات ارزنده ای ارائه داد.

گفتنی است، آیت‌الله هاشمی شاهرودی روز دوشنبه سوم دی‌ماه بعد از یک دوره بیماری در سن 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت و پیکر این عالم فقیه در جوار بارگاه ملکوتی بانوی کرامت آرام گرفت.‌/841/پ202/ق

ارسال نظرات