۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۹۲۳۲۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

نقد و پرسشگری جزء وظایف رسانه‌ها است

نقد و پرسشگری جزء وظایف رسانه‌ها است
نبی زاده با بیان اینکه نقد و انتقاد و پرسشگری جزء وظایف رسانه است، گفت: پاسخگویی مسؤولان پاسخگویی به جامعه و مردم است بنابراین مدیران باید پاسخگوی مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امشب در پنجمین جشنواره مطبوعات خراسان جنوبی اظهار داشت: گسترش کمی و کیفی مطبوعات، ایجاد بستر قانونی برای نقد و بررسی مباحث، افزایش تاثیرگذاری مطبوعات در زندگی مردم نشان از رونق و بهار مطبوعات بعد از انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه فضای مطبوعات در استان فضای شادی است و بعد از انقلاب اسلامی شاهد رشد کمی و کیفی مطبوعات هستیم، گفت: تعداد نشریات استان قبل از انقلاب اسلامی 11 نشریه بوده اما امروز این تعداد به 113 نشریه در استان رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: ظرفیت رسانه‌ها و مطبوعات استان متکی بر تعهدات گسترده و عظیم به حفظ نظام اسلامی و قانون است و توسعه همه جانبه استان هدف رسانه‌ها بوده است.

نبی زاده با بیان اینکه ارتقا و توسعه همه جانبه خراسان جنوبی هدف مشترک تمام رسانه‌ها است، تصریح کرد: مطبوعات و رسانه‌های استان باید رفع محرومیت نگاه ملی را با پوشش مضاعف و همت همگانی همراه کنند.

وی ادامه داد: رسانه‌های استان در کنار مدیران سختکوش قرار دارد و امروز رسانه‌ها صدای مردم و جامعه هستند و نقد و انتقاد آن‌ها به دلیل سوال مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نقد و انتقاد و پرسشگری جزء وظایف رسانه‌ها است، خاطرنشان کرد: پاسخگویی مسؤولان پاسخگویی به جامعه و مردم است بنابراین مدیران باید پاسخگوی مردم باشند.

نبی زاده با بیان اینکه مدیران ظرفیت خود را برای پذیرفتن انتقادها افزایش دهند، اظهار کرد: منافع ملی و اسلامی و حفظ انسجام همگانی و انعکاس خدمات نظام اسلامی به عنوان یک اصل در رسانه وجود داشته است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات