۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۹۲۳۵۴
صبح امروز؛

پیکر تولیت مدرسه علمیه الزهرا در آستان حضرت عبدالعظیم آرام گرفت

پیکر تولیت مدرسه علمیه الزهرا در آستان حضرت عبدالعظیم آرام گرفت
مراسم تشییع و خاک‌سپاری آیت‌الله حاج شیخ رمضان زمانی تولیت مدرسه علمیه الزهرا(س) در شهرری برگزار و پیکر آن مرحوم در حرم عبدالعظیم حسنی آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و خاک‌سپاری آیت‌الله حاج شیخ رمضان زمانی تولیت مدرسه علمیه الزهرا(س) در شهرری برگزار شد.

این مراسم 9 صبح امروز از مدرسه علمیه الزهرا(س) آغاز و تا میدان اصلی شهرری و ازآنجا به سمت حرم مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ادامه پیدا کرد.

بر اساس این گزارش در این مراسم آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام مهدی اصلانی رییس امور مساجد شهرری، مدیران و مسؤولان حوزه علمیه استان تهران، طلاب و روحانیون و آحاد مردم ولایتمدار و شهیدپرور حضور داشتند.

گفتنی است آیت‌الله ری‌شهری نماز میت را در صحن اصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بر پیکر آن مرحوم اقامه کرد و پس از اقامه نماز، پیکر آیت‌الله زمانی در صحن باغ طوطی این آستان مقدس آرام گرفت.

یادآور می‌شود مجلس ختم آن عالم فقید روز جمعه 14 دی‌ماه از ساعت 15 تا 16:30 در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات