۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۵۹۲۳۶۷
امام جمعه موقت بیرجند:

ایران اسلامی پشتیبان و حامی کشورهای مظلوم منطقه است

ایران اسلامی پشتیبان و حامی کشورهای مظلوم منطقه است
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه برخی در انقلاب اسلامی به دنبال بزک کردن آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند، گفت: ایران اسلامی پشتیبان و حامی مظلومان منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: در 19 دی 56 مردم قم با حضور در خیابان‌ها و با قیام خود زمینه ساز انقلاب اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه قیام 19 دی تنها مربوط به قم نیست بلکه سایر علما و روحانیان در آن قیام نقش داشتند، گفت: هر سال نیز مقام معظم رهبری با مردم قم به مناسبت 19 دی دیدار می‌کنند و همواره در این دیدارها نیز یادی از آیت الله تهامی می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال نابودی جبهه حق بودند اما غافل از اینکه جبهه حق شکست ناپذیر است و به هدف خود نمی‌رسند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه در طول 40 سال از انقلاب اسلامی انواع و اقسام جنایت‌ها را علیه نظام اسلامی انجام دادند، تصریح کرد: اما علی رغم تمام این جنایت‌ها و تهدیدها، جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان جایگاه خوبی را دارد.

وی با بیان اینکه برخی در انقلاب اسلامی به دنبال بزک کردن آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند، ادامه داد: نه تنها آمریکا بلکه اروپایی‌ها نیز همواره علیه مردم یمن، سوریه، فلسطین و لبنان جنایت‌هایی را انجام دادند اما ایران اسلامی پشتیبان و حامی کشورهای مظلوم منطقه است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید به توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی افتخار کرد، افزود: امروز حتی اروپا و آمریکا نیز اعتراف می‌کنند که برای حل مشکلات خود باید از ایران درس بگیریم.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به 17 دی ماه سالروز کشف حجاب به دستور رضاخان، اظهار کرد: رضاخان با این دستور خود حجاب را از سر زنان برداشته و به جرم حجاب نیز زنان را به زندان انداخته است.

وی به عملیات کربلای 5 اشاره کرد و گفت: در این عملیات جمهوری اسلامی ایران حدود 40 هزار کشته، مجروح و 270 اسیر از دشمن گرفت و این عملیات یکی از موفق ترین عملیات‌ها بوده است./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات