۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۹۲۴۳۶
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر:

مبارزه با حجاب راهبرد دیرینه استعمار برای نفوذ و استحاله در کشور است

مبارزه با حجاب راهبرد دیرینه استعمار برای نفوذ و استحاله در کشور است
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، حذف و مبارزه با حجاب را راهبرد دیرینه استعمار برای نفوذ و استحاله در ایران دانست.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به سالروز کشف حجاب رضاخانی اشاره کرد و این اقدام رضاخان را در راستای خوش خدمتی به غرب دانست.

وی، حذف و مبارزه با حجاب را راهبرد دیرینه استعمار برای نفوذ و استحاله در ایران دانست و افزود: امروز نیز دشمن با فریب برخی عوامل داخلی تلاش می‌کند بی حجابی را در جامعه اسلامی گسترش دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که استعمار پیر مبانی دینی و ارزش‌های فرهنگی کشور را مانعی جدی در اجرای اهداف استعماری خود می‌داند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل یکی از اهداف اساسی استعمار مبارزه با سنت‌های ارزشمند دینی به ویژه حجاب و عفاف است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که رضاخان با کمک دولت‌های استعماری به نام تجدد گرایی در صدد تضعیف ارزش‌های دینی و نوسازی فرهنگی حجاب را کشف یا حذف کرد، بیان داشت: اما مردم غیور و زنان عفیف کشورمان با او همراهی نکردند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که متأسفانه امروز بسیاری از خودی‌ها به نام تجدد گرایی شروع به حذف حجاب در منازل و اتومبیل‌ها کرده اند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و متولیان فرهنگی کشور باید چاره اندیشی کنند تا مانع از تحقق اهداف و توطئه‌های استعمارگران شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران به نقش مؤثر و تعیین کننده علما در خنثی کردن توطئه دشمنان اشاره کرد و گفت: ایستادگی و روشنگری علما در برابر این طرح استعماری دشمن مانع از تحقق اهداف و نقشه‌های شوم آن‌ها شد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که متأسفانه امروز برخی‌ها در داخل کشور در جهت ترویج بدحجابی با دشمن همراه شده اند، بیان داشت: برای گسترش و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در داخل کشور باید یک وحدت ملی میان همه مدیران و مسؤولان وجود داشته باشد.

وی با بیان این که فرهنگ عفاف و حجاب با بخشنامه و همایش در کشور نهادینه نخواهد شد، خاطرنشان کرد: با این گونه اقدامات سطحی و جزیره‌ای نمی‌توان امیدی به گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در کشور داشت.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که دولت باید در نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در کشور پیشگام باشد، تصریح کرد: متأسفانه برخی اظهارنظر‌های مسؤولان در خصوص فرهنگ عفاف و حجاب، همراهی و همگامی با دشمن است./950/ت310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات