۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۹۲۵۶۵

فعالیت 4 گروه جهادی بسیج طلاب در آذربایجان‌غربی

فعالیت 4 گروه جهادی بسیج طلاب در آذربایجان‌غربی
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی گفت: چهار گروه جهادی متشکل از طلاب و روحانیان بسیجی به همراه گروهای دانشجویی و دانش‌آموزی در مناطق محروم فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با بیان این‌که بیش از 6 هزار طلبه بسیجی در  35 پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیان استان فعال هستند، اظهار داشت: همه مدارس علمیه استان دارای پایگاه بسیج طلاب هستند.

وی با بیان این‌که هم طلاب شیعه و هم طلاب اهل سنت در سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه شهدای استان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: بسیج طلاب در اعزام مبلغ و گروه‌های جهادی به مناطق محروم، تأمین مربی طرح صالحین، مدارس و مبلغان بومی در مناطق شهری و روستایی نقشی فعالانه ایفا می کند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به حضور تبلیغی طلاب و روحانیان بسیجی استان در اردوهای راهیان نور شمال‌غرب و جنوب کشور گفت: چهار گروه جهادی متشکل از طلاب و روحانیان بسیجی استان به همراه گروهای جهادی دانشجویی و دانش‌آموزی در اردوهای جهادی و سازندگی مناطق محروم شرکت می‌کنند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی برگزاری دوره‌های آموزشی و بصیرتی، اردوهای زیارتی و سیاحتی، تأمین نیروهای مؤمن و متعهد در نهادهای مختلف و تعامل با دیگر اقشار بسیج استان را از جمله دیگر فعالیت های بسیج طلاب در آذربایجان‌غربی برشمرد و گفت: بیش از ۳۰۰ روحانی رزمنده، جانباز و آزاده در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که طلاب و روحانیان بسیجی مروج فرهنگ شیعی و انقلابی در جامعه هستند، تصریح کرد: امروز بسیجیان طلبه نه تنها در عرصه های تبلیغی، بلکه در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و حتی سازندگی و جهادی نیز اقداماتی در خور شأن دارند.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر این‌که نقشه راه بسیج طلاب و روحانیان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم شده و در مسیر تعالی و پیشرفت قرار دارد، گفت: طلاب بسیجی بصیرت‌بخش دیگر اقشار جامعه در برهه های مختلف تاریخی برای مقابله با فتنه‌ها و تطوئه های دشمنان نیز هستند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات