۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۹۲۵۶۹
در مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز؛

جلسه روحانیان و مبلغان برگزار شد

جلسه روحانیان و مبلغان برگزار شد
جلسه روحانیان و مبلغان مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه روحانیان و مبلغان مدرسه سفیران علی بن ابی طالب شامگاه گذشته در این حوزه برگزار شد.

در این تجمع حجت الاسلام عزیز عبیات، مدیر حوزه با بیان اینکه در حدود ۱۶۰ روحانی فارغ التحصیل در جلسات پیشین شرکت کرده بودند، گفت: از این تعداد ۱۵ نفر در قم، ۸ نفر در نجف، ۲۳ نفر در مدارس صالحین و وابسته به سپاه، ۴۵ نفر در مساجد به عنوان ائمه جماعات و سرگروه‌های طرح هجرت و مدرسان حوزه حضور دارند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه جلسات ماهیانه حدیث کساء پیرامون افق پیش روی مدرسه، شیوه‌های تدریس و اوضاع جاری منطقه است، خاطرنشان کرد: آیت الله موسوی جزایری بسیار ابراز تمایل دارد تا از نزدیک با مبلغان و روحانیان مدرسه دیدار داشته باشد و امیدواریم که چنین فرصتی حاصل شود.

حجت الاسلام عبیات با اشاره به قصد آستان قدس رضوی برای ساخت یک مرکز درمانی فرهنگی اجتماعی ورزشی در غرب اهواز تصریح کرد: این مرکز در نزدیکی‌های گلدشت و به مساحت ۱۰ هزارمتر افتتاح می‌شود که در این باره طلاب و روحانیون مدرسه در نظارت و اداره آن مشارکت خواهند داشت.

همچنین حجت الاسلام کاظم حیدری، استاد حوزه سفیران علی بن ابی طالب با اشاره به اینکه کردار و گفتار روحانیت الگو و سرمشقی برای جامعه است، اظهار داشت: حرکت الهی ما سلوک الهی را در پی خواهد داشت که در این صورت جامعه با آغوش باز پذیرای مان خواهد شد.

استاد حوزه علمیه سفیران هدایت علی بن ابی طالب اهواز یادآور شد که اصلاح ذات البین و از بین بردن کدورت‌ها در اجتماع مورد توجه روحانیت قرار گیرد تا شاهد تاثیرات مثبت چنین اقدامی در جامعه باشیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
ارسال نظرات