۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۵۹۲۶۵۱
مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم:

ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی حربه دشمن در شبیخون فرهنگی است

ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی حربه دشمن در شبیخون فرهنگی است
حجت الاسلام دهقانی گفت: غربیان و غربگرایان شیطان صفت بی عفتی و بی حجابی را سرلوحه فنون جنگ در حمله و شبیخون فرهنگی قرار داده‌اند.
حجت الاسلام فرهاد دهقانی مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم (ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره کشف حجاب توسط رضاخان گفت: یکی از خیانت‌ها و جنایات رضاخان قلدر ورود فرهنگ غرب به کشور ایران بود که یکی از آن موارد قانونی بود که در ۱۷ دی ۱۳۱۴ تحت عنوان ممنوعیت استفاده از حجاب اعم از چادر، روسری و پوشیه بود.

وی افزود: خداوند برای انسان حدودی تعیین فرموده که عدم رعایت آن حدود، مشکل آفرین است و یکی از آن موارد مهم حفظ حجاب است؛ مسلماً خالق یکتا مصلحت مخلوقات را بهتر از خود آن‌ها می‌داند لذا نحوه پوشش و حتی حرف زدن در برابر نامحرم را برای ما ترسیم و تعریف فرموده که اگر چنین باشید به صلاح شماست والا ضرر خواهید کرد.

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم (ص) اظهار داشت: اگر زنان می‌دانستند که حفظ حجاب و رعایت حدود چگونه در استحکام زندگی آن‌ها تاثیر دارد برای حجاب جان می‌دادند چنان‌که در دوران کشف حجاب زنان عفیفه‌ای محرومیت‌هایی مثل عدم حضور در انظار را به جان خود خریدند و لحظه‌ای از این گوهر ارزشمند وجود خود نگذشتند.

وی در ادامه بیان داشت: هر نوع رفتار حتی نگاه، گفتار و پوشش در این عالم برای افراد پیام‌هایی دارد، بسیاری از بدحجاب‌ها بسیار پاک دامن هستند و هرگز به قصد گناه پوشش بد ندارند، اما آنچه پوشش بد به مخاطب پیام می‌دهد چیزی غیر از این است.

حجت الاسلام دهقانی اظهار داشت: آثار بدحجابی و بی حجابی در غرب به قدری بد بود که حتی کسانی که مراد و الگوی بعضی‌ها شده‌اند به طور مثال برای مراکز تحصیلی خود محدودیت قائل شده‌اند.

وی در ادامه افزود: صدا و سیما و نقش آن در حوزه حجاب بسیار سنگین است، باید آثار اختلاط، بی بند و باری، بدحجابی در غرب بیش از پیش در رسانه ملی گوش شود؛ امروز غرب از بی بندباری خسته شده و به این نتیجه رسیده است که باید یک سری حدود و قوانین را بگذارد تا بتواند از وقوع معزلاتی مانند متلاشی شدن نظام خانواده، تولد بچه‌های خیابانی، خیانت زوجین به یکدیگر و... را بگیرد.

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم (ص) بیان داشت: یکی از ترفند‌های شیطان را خداوند متعال در  قرآن کریم فاش فرموده و در آیه ۴۸ سوره مبارکه انفال می‌فرماید "زین لهم الشیطان اعمالهم" شیطان ربا را برای ربا خوار زیبا جلوه می‌دهد به این ترتیب بی غیرتی، بی حجابی و بی عفتی نیز برای برخی تاج افتخار شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دقیقا همین کار را غربیان و غربگرایان شیطان صفت سرلوحه فنون جنگ در حمله و شبیخون فرهنگی قرار داده‌اند و با تکیه بر فرمالیسم و با شعار زیبای پیشرفت آنچنان امور ارزشی مانند حجاب و عفت را مانع توسعه جلوه می‌دهند که بی عفتی و بی حجابی را بشر با افتخار سرلوحه خود قرار دهد. /۹۶۹/ت302/ب1
ارسال نظرات