۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۵۹۲۸۳۹
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

برخی می خواهند انقلاب را از درون تهی کنند

برخی می خواهند انقلاب را از درون تهی کنند
امام جمعه شهرکرد با بیان این که برخی می خواهند انقلاب را از درون تهی کنند، گفت: ارتباط تنگاتنگ بین مردم و ولایت فقیه توطئه های دشمن را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در نشست بصیرتی مسجد امام کاظم(ع) قم که به مناسبت دهه بصیرت برگزار شد، با بیان این که بصیرت زمانی برای جامعه ایمانی کارساز است که پایه آن قرآن باشد، گفت: خلاصه بصیرت این است که انسان بداند با چه کسانی حرکت کند و در چه مجموعه ای حضور داشته باشد.

وی با اشاره به آیاتی از سوره مجادله افزود: خداوند متعال در این سوره دو اردوگاه را برای انسان تعریف کرده است، یک اردوگاه مربوط به شیطان است و برخی مسلمانان خواسته یا ناخواسته به آن مرتبط می شوند، خداوند متعال این دسته را با ویژگی هایی مانند این که اهل دروغ و نفاق هستند مورد سرزنش قرار می دهد.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که اهل نفاق به دروغ خود رنگ و لعاب می دهند، اظهار داشت: این گروه برای چیزی که در جامعه ترسیم می کنند، انواع دستاوردها را متصور می شوند و مثلا می گویند که اگر فلا کار را کرده یا فلان چیز را امضا کنیم دستاوردهای بسیاری دارد.

وی ادامه داد: برخی می گویند اگر فلان معاهده امضا شود دروازه امکانات به سوی کشور باز خواهد شد و مشکلات برطرف می شود و با این کار خود استحاله به وجود می آورند، رهبر انقلاب بارها تأکید کردند که نگذارید انقلاب استحاله شود و مراقب باشید که افکار و مواضع شیطانی بین شما و ارزش های الهی فاصله نیندازد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که برخی می خواهند انقلاب را از درون تهی کنند، ابراز داشت: اگر شاکله انسان در اردوگاه ایمان شکل گیرد هیچگاه از این اردوگاه فاصله نخواهد گرفت اما اگر این شاکله در اردوگاه کفر و نفاق تشکیل شود وضعیت به گونه ای دیگر خواهد بود.

وی عنوان کرد: جریان نابی که می توان با اطمینان به آن دل بست جریان فقاهت و ولایت فقیه است که با نگاه توحیدی حرکت می کند، سال 88 اوج فتنه های دشمنان و بدخواهان بود و رهبر انقلاب با خطبه ای که ایراد کردند آنچنان انقلابی در دل ها ایجاد می کنند که ریشه فتنه کنده می شود و مردم در 9 دی به صحنه آمدند و فتنه دشمن را خاموش کردند که این بصیرت را ولایت و فقاهت به جامعه بخشید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ارتباط تنگاتنگ بین مردم و ولایت فقیه و رهبری توحیدی توطئه های دشمن را خنثی می کند، امتی که نگاه توحیدی داشته و سعی دارد که حاکمیت خدا و دین الهی شکل گیرد، با کسانی که دشمن خدا و پیامبر هستند به هیچ عنوان ارتباط برقرار نمی کند و دل به آن ها نمی بندد.

وی اضافه کرد: خداوند متعال پیروزی را برای امت توحیدی که به دنبال رهبری دینی حرکت می کند تضمین کرده است و این امید سرمایه بزرگ امروز ما در جامعه اسلامی است./1323/پ202/ق

ارسال نظرات