۱۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۹۲۹
وزیر رفاه در ساری:

بازگرداندن حق مردم گداپروری نیست

خبرگزاری رسا ـ وزیر رفاه و تأمین اجتماعی در جمع مردم ساری با اشاره به اقدامات دولت نهم طی چهار سال گذشته در بخش رفاهی گفت: دولت نهم بودجه سازمان بهزیستی و کمیته امداد را چهار برابر کرد.
مصري، وزير رفاه وزير رفاه
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، عبدالرضا مصری، وزیر رفاه و تأمین اجتماعی پیش از ظهر امروز در گردهمایی عمومی رفاه و تأمین اجتماعی استان در سالن سید رسول حسینی ساری، با بیان این که میانگین حقوق بازنشستگان کشورقبل از دولت نه ماهانه 139 هزار تومان بود گفت: این رقم در در سالجاری به 496 هزار تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: حقوق بازنشستگان در دولت نهم به طور میانگین سه برابر شده است.

مصری با تأکید بر این که دولت حق ملت را به آنها برگرداننده است تصریح کرد: دولت نهم مصمم است حق واقعی ملت ایران را به آنها بدهد.

وزیر رفاه وتأمین اجتماعی میانگین پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را در قبل از دولت نهم حدود 250 هزار تومان عنوان کرد وگفت: در این میزان دریافتی حقوق در دولت نهم به 420 هزار تومان افزایش یافته است.

وی با بیان این که در چهار ساله دولت اصلاحات حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی حتی یک رسال نیز افزایش نیافته بود تصریح کرد: آقایان در آن دوره دم از گفت وگوی تمدن ها می زدند، اما با قشر محروم کشور خود بیگانه بودند.

مصری ادامه داد: در دولت اصلاحات حقوق یک خانواده بی سرپرست با چهار فرزند یتیم تنها 18 هزار تومان بود، این درحالی است که دولت نهم آن را به 60 هزار تومان افزایش داده است.

وزیر رفاه وتأمین اجتماعی با تأکید بر این که دولت نهم و شخص رییس جمهور به دنبال برقراری عدالت در جامعه است، تصریح کرد: حق مردم را به آنها بازگرداندن گداپروری نیست.

مصری ادامه داد: آنهایی که بازگرداندن حق واقعی مردم به آنها را گداپروری می دانند، اشتباه می کنند.

وی با بیان این که دولت نهم حتی برخی از شعارهای فعلی عده ای از کاندیداها را در چهار گذشته اجرایی کرده است بیان داشت: برخی از طرح های دولت نهم برای رفاع عمومی نیز در مجلس قرار دارد.

وزیر رفاه و تأمین اجتماعی به طرح هدفمند کردن یارانه توسط دولت نهم اشاره کرد و گفت: 90 درصد این طرح انجام شده است و تنها نیاز به تصویب نهایی مجلس دارد.

مصری با بیان این که دولت برای هرایرانی کارت حساب باز کرده است خاطر نشان کرد: دولت نهم برای اجرای دقیق طرح هدفمند کردن یارانه منتظر تصویب نهایی مجلس است.

وی با اشاره به این که رییس جمهور در طول چهار سال گذشته به کلیه شهرهای ایران سفر کرده است، گفت: این سفرهای استانی و حضور در شهرهای مختلف کشور در طول دوران انقلاب سابقه نداشته است.

وزیر رفاه و تأمین اجتماعی با بیان این که این دولت به ریشه های مشکلات جامعه رسیدگی می کند، گفت: رییس جمهور اطلاعات جامع ای در مورد مشکلات جامعه دارد.

مصری در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و گفت: وضعیت فعلی جمهوری اسلامی ایران با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی به پرتاپ ماهواره امید در دولت نهم اشاره کرد و گفت: پرتاپ ماهواره امید توسط دولت نهم روح امید را در ملت ایران زنده کرد.

وزیر رفاه وتأمین اجتماعی با اشاره به پرتاپ موشک سجیل توسط دانشمندان ایرانی گفت: هر نقطه ای از دنیا که بخواهد برای ایران تهدید باشد ما می توانیم با این موشک تهدیدی برای آنها باشیم.

مصری با بیان این که موشک سجیل در حال حاضر با دو موتور کار می کند، از ساخت موشک سجیل سه و چهار موتوره در آینده ای نزدیک خبرداد.

وی ادامه داد: این عزت ملت ایران تنها با حضور یک رییس جمهور شجاع و مقتدر حاصل می شود تا منافع کشور خود را به بازی های خارجی نفروشد.

وزیر رفاه وتأمین اجتماعی با بیان این که ملت ایران درآینده ای نزدیک شاهد پیروزی های بزرگ تری خواهند بود خاطر نشان کرد: همه آن پیروزی ها ثمره رأی مردم به یک رییس جمهور اصلح خواهد بود.

مصری با بیان این که امام راحل رنگ معنویت و الهی را به مردم ایران هدیه داد تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در زمان انتخابات با رنگ عده ای رنگ نخواهند شد.
ارسال نظرات