۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸
کد خبر: ۵۹۲۹۳۹
همزمان با اعلام فراخوان سراسری کتابخوانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

آغاز پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» با معرفی حدود ۴۰ عنوان کتاب برتر

آغاز پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» با معرفی حدود ۴۰ عنوان کتاب برتر
فراخوان پویش کشوری مطالعاتی «در هوای انقلاب» با هدف آشنایی نسل جوان با فرهنگ انقلاب اسلامی با معرفی حدود ۴۰ عنوان کتاب برتر انقلابی منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی به‌نشر، در بخش نخست این پویش مطالعاتی سه رُمان انقلاب شامل کتاب‌های «خلوت مدیر» نوشته علی اکبر والایی؛ «تیغ و تاج» اثر مصطفی جمشیدی و «آدم‌های غلط» نوشته حسن احمدی از آثار منتشر شده در سال۹۷ و پرفروش‌های به‌نشر به عنوان منابع پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» انتخاب شده اند.
متقاضیان شرکت در بخش نخست پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» می‌توانند با خرید یکی از سه اثر، مطالعه دقیق کتاب و برگه سوالات که در هر یک از آن‌ها وجود دارد، پاسخ سوالات را به همراه کد انحصاری قرعه کشی به سامانه ۳۰۰۰۳۲۰۹ پیامک و در قرعه کشی پایانی شرکت کنند.
در این بخش کتاب «خلوت مدیر» با قیمت ۲۰۰ هزار ریال، «تیغ و تاج» با قیمت ۱۰۰ هزار ریال و «آدم‌های غلط» با قیمت ۱۰۰ هزار ریال که با تخفیف ویژه می‌باشد برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
جوایز بخش نخست یک هدیه ویژه به ارزش ۱۰۰میلیون ریال و هشت جایزه پنج میلیون ریالی به برگزیدگان اعطا می‌شود.
در بخش دوم پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» کتاب‌های «هندسه انقلاب»، «شب ظلمانی شاهنشاهی»، «ره رهرو رهبر»، «صورت و سیرت انقلاب اسلامی»، «روشنای آینده»، مجموعه ۱۲ جلدی «در هوای انقلاب»، مجموعه ۱۲ جلدی «شاه فراری شده»، «رویای آق تاریم»، «دشت یاغی ها»، «آژان برازنده»، «قطب نمای بصیرت»، «عطر خنده امام»، «روح سبز ما! بهار ما! سلام» به عنوان آثار انقلابی از بسته پیشنهادی «به‌نشر» و «انتشارات انقلاب اسلامی» در گروه‌های سنی عمومی و کودک و نوجوان به عنوان منابع این پویش مطالعاتی انتخاب شده است.
شرکت کنندگان می‌بایست در قالب عکس کتاب و بهترین بخش اثر از نظر مخاطب در صفحات شخصی فضای مجازی که باید به صورت عمومی نیز قابل نمایش باشد، به همراه تگ صفحه «بهترین‌های نشر» behtarinhaey_nasher با برچسب #در_هوای_انقلاب به معرفی آثار انتخابی خود بپردازند.
در این بخش انتشار عکس به همراه قسمتی از متن کتاب در صفحات شخصی فضای مجازی ضروری است، لذا علاقه‌مندان به کتابخوانی اگر پیش از این اثر را خریداری، در کتابفروشی‌ها یا کتابخانه‌ها مطالعه کرده و یا اینکه از دوستان و اقوام به امانت گرفته باشند، می‌توانند در این بخش شرکت نمایند.
جوایز این بخش شامل ۴۰ جایزه یک میلیون ریالی است که این جوایز در ۱۰ هفته شامل هر هفته چهار جایزه یک میلیون ریالی برای بهترین مطالب به برگزیدگان اعطا می‌شود.
در بخش سوم و پایانی پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» آثار برتر انقلاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و با توجه به نفوذ گروه‌های مرجع در میان نوجوانان و جوانان، توسط شخصیت‌ها و گروه‌های مرجع و رسانه‌ای در فضای مجازی معرفی می‌شود.
مهلت شرکت در پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» تا ۱۲ فروردین ماه ۹۸ همزمان با (روز جمهوری اسلامی ایران) ادامه خواهد داشت.

متقاضیان شرکت در این پویش می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را از کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور، فروشگاه‌های کتاب به‌نشر و سایت www.Behnashr.com خریداری نمایند.
علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.۹۲۵/د ۱۰۳/ش
ارسال نظرات