۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۹۲۹۷۵
آیت الله طبرسی با تأکید بر وحدت ملی:

دعوا و نزاع سیاسی کمک به اهداف دشمن علیه نظام اسلامی است

دعوا و نزاع سیاسی کمک به اهداف دشمن علیه نظام اسلامی است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز هر گونه دعوا و نزاع سیاسی کمک به اهداف و برنامه‌های دشمن علیه نظام اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در نشست ائمه جمعه مازندران در ساری با اشاره این که نماز جمعه پایگاه روشنگری و آگاهی بخشی به مردم است، گفت: ائمه جمعه به عنوان سربازان ولایت نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه دشمن و آگاه کردن مردم بر عهده دارند.

وی با بیان این که دشمنان ملت ایران هر روز با شیوه‌های جدیدی تلاش می‌کنند از انقلاب و نظام اسلامی انتقام جویی کنند، افزود: این ملت بزرگ ایران بودند که در چهار دهه اخیر مقتدرانه و عزمندانه در برابر توطئه دشمنان ایستادند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن چهار دهه علیه ملت ایران توطئه و فتنه طراحی کرد، اما همواره با هوشیاری و بصیرت این مردم با شکست مواجه شد، خاطرنشان کرد: جبهه نفاق پس از چهار دهه خفت و خواری در برابر ملت انقلابی ایران اسلامی، این بار همه توان و آبروی نداشته خود را به کار گرفته تا ملت بزرگ ایران در یک فشار اقتصادی قرار دهد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن به خیال خام خود فکر می‌کند با فشار اقتصادی می‌تواند ملت بزرگ ایران را از مسیر انقلاب خارج کند، بیان داشت: انقلاب متعلق به ملت ایران است و این مردم برای پیروزی نهضت انقلاب و بقا و استمرار آن خون‌های زیادی تقدیم کرده اند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که دشمنان بدانند که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی نخواهند گذاشت خواب‌های آشفته آن‌ها در مورد این نظام تعبیر شود، خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت بالای ملت ایران رمز موفقیت و پیروزی نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمن با تحریم و فشار اقتصادی به دنبال ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور است، تصریح کرد: اما دشمن بداند این ملت هوشیار است و همه مشکلات و فشار‌های ناشی از تحریم‌های اقتصادی را با وحدت و همبستگی ملی رفع خواهد کرد.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تدبیر و برنامه ریزی مسؤولان برای رفع مشکلات کشور تأکید کرد و گفت: امروز همه توان مدیران کشور باید برای ساماندهی مشکلات اقتصادی کشور به کار گرفته شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که همه بخش‌های کشور باید برای برون رفت از مشکلات اقتصادی تلاش کنند، بیان داشت: امروز هرگونه دعوا و نزاع سیاسی کمک به اهداف و برنامه‌های دشمن علیه نظام اسلامی است.

امام جمعه ساری با بیان این که کشور امروز نیازمند نشاط و امید است، خاطرنشان کرد: نباید با برخی اظهار نظر‌های نسنجیده مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کرد که این همان کار دشمن است./950/پ210/ب1
ایمانی
ارسال نظرات