۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۵۹۳۰۳۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسلمانان نباید تحت تاثیر فرهنگ ظلم لیبرال غرب قرار بگیرند

مسلمانان نباید تحت تاثیر فرهنگ ظلم لیبرال غرب قرار بگیرند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسلمانان نباید تحت تاثیر فرهنگ ظلم لیبرال غرب قرار بگیرند و ظلم و ستم در دین اسلام معنی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با مهمانان همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی اظهار داشت: دین اسلام در هر زمان یک ظاهر و یک باطن دارد و باید هر دو در جای خودش نیز حفظ شود.

وی گفت: دین خدا و اسلام استعدادهای زندگی دنیوی را شکوفا می‌کند و در باطن نیز آن مفهوم توحیدی برای اتصال انسان به خدا را بیان می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انگیزه‌ها برای گرایش به اسلام متفاوت است، افزود: اسلام باید به معنای صحیح کلمه پیاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: ما همواره دین اسلام را با منافع روز می‌سنجیم نه امور را با دین؛ بنابراین یکی از مشکلات ما این موضوع بوده و نتوانستیم آنطور که باید اسلام ناب را پیاده کنیم.

وی ادامه داد: برخی از افراد که در ظاهر، مسلمان هستند اما در واقع مخالف اسلام ناب هستند؛ در قیام امام حسین(ع) نیز بسیاری با توجیهات خود حسین(ع) را تنها گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسلمانان نباید تحت تاثیر فرهنگ ظلم لیبرال غرب قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: دین خدا بر اساس عدالت است و ظلم و ستم در آن معنی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: انسان‌ها همواره در این دنیا مورد آزمایش قرار می‌گیرند و باید تلاش کنیم در این آزمایش‌ها سربلند بیرون بیاییم./9314/پ210/ب1

ارسال نظرات