۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۵۹۳۰۴۲
امام جمعه بابلسر:

رفع مشکلات اقتصادی کشور تمسک به حنای رنگ باخته‌ برجام خیالی نیست

رفع مشکلات اقتصادی کشور تمسک به حنای رنگ باخته‌ برجام خیالی نیست
امام جمعه بابلسر گفت: راه حل رفع مشکلات اقتصادی تمسک کشور به حنای رنگ باخته‌ برجام خیالی نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در اجلاس ائمه جمعه مازندران که با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی در ساری برگزار شد، انقلاب اسلامی را نهضتی عظیم و برخواسته از اراده ملت بزرگ ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی با رهبری مرجعیت دینی و حضور گسترده و بی نظیر ملت ایران به پیروزی رسید.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که دشمنان از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی به شدت هراسان و عصبانی است، خاطرنشان کرد: دوره گردی مقامات آمریکایی در منطقه برای افزایش فشار بر ملت ایران به دلیل ترس از اقتدار نظام اسلامی است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که نظام سلطه به سرکردگی آمریکا چهل سال است که تلاش می‌کند زمینه براندازی انقلاب اسلامی را فراهم کند، بیان داشت: اما همواره با ایستادگی و مقاومت ملت ایران توطئه آمریکایی‌ها علیه ملت ایران خنثی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها هر چه در توان داشتند در چهل سال اخیر علیه ملت ایران استفاده کردند، اما جز خذلان و حقارت چیزی برای آن‌ها باقی نماند، خاطرنشان کرد: شکست در جنگ تحمیلی و فتنه، بی نتیجه ماندن تحریم و شکست مفتضحانه در سوریه، عراق، افغانستان و یمن از جمله مهم‌ترین پیروزی‌های ملت ایران در چهار دهه اخیر بوده است.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که رمز پیروزی و موفقیت چهل ساله ملت ایران بصیرت است، تصریح کرد: این ملت با بصیرت با هوشیاری کامل در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند و فریب توطئه‌های دشمن را نخواهند خورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات کشور در حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت: علاج مشکلات مردم، اجرای لیبرالیسم اقتصادی نیست بلکه راه حل اساسی پیاده سازی منظومه فکری رهبر انقلاب است.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که باید برای ریشه کن کردن فساد اقتصادی با سلاطین اصلی مبارزه کنیم، خاطرنشان کرد: باید در برخورد با سرشبکه‌های اصلی فساد در کشور با قدرت همه بیشتر مقابله شود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که راه حل رفع مشکلات اقتصادی تمسک به اقتصاد پر برکت مقاومتی است نه تمسک به حنای رنگ باخته‌ برجام خیالی، تصریح کرد: باید به جای خام فروشی نفت از توان و دانش جوان ایرانی در عرصه‌های مختلف کشور استفاده شود.

وی با تأکید بر این که برای حفظ عزت و اقتدار کشور و همچنین برون رفت از مشکلات فعلی باید خط امام راحل تداوم پیدا کند، افزود: رهبری الهی امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین نجابت و حلم انقلابی این ملت با بصیرت ایران را به قله چهل سالگی و کمال رساند./950/پ310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات