۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۵۹۳۰۵۶
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران تسلیم زیاده خواهی های دشمنان نخواهد شد

ملت ایران تسلیم زیاده خواهی های دشمنان نخواهد شد
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران تأکید کرد: ملت بزرگ ایران هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی‌های دشمنان نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در اجلاسیه ائمه جمعه استان در ساری وظیفه امروز ائمه جمعه و روحانیت را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ائمه جمعه با آگاهی دادن به مردم نقش بسیار مؤثری در خنثی سازی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب دارند.

وی با بیان این که روحانیت در طول تاریخ امین مردم بوده است، افزود: امروز نیز مردم برای بیان مشکلات و گرفتاری‌های خود به علما و روحانیان مراجعه می‌کنند که این نشان از اعتماد و اطمینان مردم نسبت به روحانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید براین که دشمنان از دیدن چنین تعامل و پیوند عمیقی میان مردم و روحانیت عصبانی هستند و تلاش می‌کنند با تبلیغات دروغین میان مردم و روحانیت و حکومت جدایی بیندازد، خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی هیچ گاه فریب فریب کاری و ادعا‌های دروغین دشمنان را نخواهند خورد.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تلاش‌ها برای ساماندهی اقتصادی کشور در آستانه چهل سالگی انقلاب باید بیشتر شود، بیان داشت: مسؤولان باید بیش از پیش به ظرفیت‌های بومی توجه کنند و به وعده‌ها دل نبندند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که کشور را نمی‌توان با وعده‌های دروغین و توخالی چند کشور اروپایی که سابقه بدعهدی به ملت ایران دارند مدیریت کرد، خاطرنشان کرد: تجربه این چند ساله ثابت کرد که غربی‌ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و تنها باید از ظرفیت و توان داخلی برای حل مشکلات بهره گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که رفتار اروپایی‌ها در موضوع برجام به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر به تعهدات خود در برجام کاملاً متعهد بوده، اما طرف‌های غربی به بهانه‌های مختلف تلاش کردند وقت کشی کنند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز همه بخش‌های کشور باید برای سربلندی و اقتدار ایران اسلامی کمک کنند، خاطرنشان کرد: هر فرد و یا جریانی که بخواهد بر خلاف اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام گام بردارد با دشمن همراهی می‌کند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است، تصریح کرد: همراهی مردم و مسؤولان می‌تواند ضمن رفع مشکلات کشور، توطئه دشمن در تضعیف نظام و انقلاب را نیز خنثی کند.

امام جمعه فریدونکنار در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی‌های دشمنان نخواهد شد، خاطرنشان کرد: این ملت در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب ثابت قدم هستند و هیچ قدرتی نمی‌تواند در این مسیر خللی ایجاد کند./950/پ310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات