۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۵۹۳۰۹۶
امام جمعه موقت كاشان:

دشمن به دنبال نا اميد كردن مردم است

دشمن به دنبال نا اميد كردن مردم است
امام جمعه موقت كاشان گفت: دشمن فشار سنگيني به مردم وارد كرده است تا مردم را از نظام، اسلام و انقلاب نا اميد كند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید مصطفي نيازي، گفت: دشمن امروز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اخلاقی به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: امروز دشمن با تمام توان به صحنه آمده است و جنگ امروز دشمن در عرصه مختلف فرهنگی، اقتصادی و اخلاقی به مراتب سنگین‌تر و سخت از دفاع مقدس و جنگ سخت ۸ ساله تحمیلی است.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: دشمن امروز دین و آیین و اعتقادات و ناموس و جوانان و خانواده‌های ما را هدف قرار داده است و فشار سنگینی به مردم وارد کرده تا مردم را از نظام و اسلام و انقلاب اسلامی نا امید کند.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه چراغ امید همچنان در دل مردم قهرمان ایران روشن است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سالگرد قیام ۱۹ دی مردم قم امروز در دیدار با مردم استان قم حماقت دشمن را یادآور شد.

وی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در باره هر موضوعی را مستدل دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های خود برای هر یک از مطالبی که عنوان می‌کند دلیل و برهان دارد و هیچگاه از روی احساسات مطالبی را بیان نمی‌کند بلکه برای هریک از مطالبی که مطرح می‌کند دلیل و برهان دارد.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: رهبرمعظم در این دیدار دشمن را دیوانه ندانست، اما دشمن را در بالاترین رتبه احمقیت خواند و اشتباهات در محاسبات دشمن را یکی از اعلائم و نشانه‌های احمق بودن دشمن اعلام کرد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: دشمن از یک طرف خود را خیلی زیرک و با هوش می‌داند، اما در مرحله عمل و اجرا نه تنها زیرک نیست بلکه احمق هم هست که نشانه آن اشتباه در محاسبات دشمن است.

وی افزود: با تشخیص مرجعیت دینی و فتوای دینی مبنی بر تحریم تنباکو آن را به معنای محاربه با امام زمان دانست و ملت ایران به پیروی از مرجعیت دینی تمامی قلیان‌ها را شکستند و دشمن متوجه احمق بودن و اشتباه محاسباتی خود شد.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه بعد از کشف حجاب رضا خان مردم قیام کردند و در مسجد گوهر شاد علیه رضا خان شعار دادند، گفت: در دوره طاغوت نیز تلاش زیادی برای نابودی دین اسلام شد، اما با قیام ۱۵ خرداد و حمایت مردم از مرجعیت دینی بار دیگر دشمن متوجه اشتباه محاسباتی خود شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار اشتباه محاسباتی دشمن و احمق بودن دشمن را در فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ یادآور شد و عنوان کرد: مردم ایران در این دو فتنه نیز به صحنه آمدند تا اشتباه محاسباتی و احمق بودن دشمن را به رخ دشمن بکشند.

به گفته وی، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته دشمن وعده‌های ۶ ماهه و یکساله و چند ساله برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است و حتی اعلام کرد انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید و عید کریسمس را امسال در تهران برگزار خواهد کرد، اما باز هم محاسبات دشمن اشتباه بود.

لازم به ذکر است، دیدار با خانواده‌های شهدای کاشان از سوی کانون فرهنگی مسجد آیت الله رضوی کاشانی با حضور نمازگزاران این مسجد در منزل شهید همراه با زیارت عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان هر  ۱۵ روز یک خانواده شهید برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملك آبادي
ارسال نظرات