۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۱
کد خبر: ۵۹۳۱۱۶
رھبر آزادی خواه کشمیر هندوستان:

جنگ و جدال در کشورهای اسلامی به نفع استکبار جهانی است

جنگ و جدال در کشورهای اسلامی به نفع استکبار جهانی است
رییس کنفرانس حریت کشمیر ھندوستان، به سران کشورهای اسلامی درباره اجرای سیاست ھای استکباری در جھان اسلام ھشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید علی گیلانی رییس کنفرانس حریت کشمیر ھندوستان، در سخنانی از بیانیه مشترک پاکستان و ترکیه در خصوص کشمیراستقبال کرد.

وی سیاست دولت ھای استکباری در خصوص مسلمانان جھان، ویرانگر توصیف کرد و گفت: جنگ و جدال و قتل و خونریزی در خاک کشورھای اسلامی به نفع استکبار جھانی و به ضرر مسلمانان است.

گیلانی با اشاره به این که استکبار عمدا مسلمانان را بسوی جنگ و جدال سوق می دھد ابراز داشت: ملت ھای مسلمان برای خروج از وضع موجود خود تلاش کنند و با اتحاد و ھمدلی از ھم دیگر حمایت کنند.

وی با اشاره به عوامل عقب ماندگی مسلمانان جھان خواستار بیداری ملت ھا و رھبران دینی مسلمانان شد و بیان داشت: متاسفانه سرزمین اسلامی به اسارت نااھلان و خودباختگانی در آمده است که بجای رشد و ترقی برادران خود، به کشتار آنان روی آورده اند.

گیلانی با بیان این که بیشترین درآمد کارخانه ھای تسلیحاتی دشمن از سوی سران خودباخته مسلمان تامین می شود، گفت: خون مسلمان بیش از پیش ارزان شده اما سران مرتجع مسلمان در کاخ ھای خود به عیش و نوش خود مشغول هستند.

وی در آخر بیان داشت: خاک افغانستان، کشمیر، فلسطین ، پاکستان و دیگر مناطق آسیای شرقی با خون مسلمانان و برادران خود رنگین شده است اما سران مسلمانان به مسابقه روابط دوستانه با رژیم مسلمان کش صهیونیستی روی آورده و در این امر در پی سبقت گرفتن از یکدیگر هستند. /۹۸۸/ب901/ف

ارسال نظرات