۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۹۳۱۲۱
امام جمعه خوسف:

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران قابل انکار نیست

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران قابل انکار نیست
امام جمعه خوسف گفت: دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برای ملت ایران قابل انکار نیست و آمریکا به هیچکدام از اهداف و منافع خود نرسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حامد شاهبیکی، امام جمعه خوسف صبح امروز در همایش تبیین دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی ویژه فعالان مساجد شهرستان خوسف، اظهار داشت: باید دقت کرد که فریب جنگ‌های نرم و رسانه‌ای دشمنان را نخوریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول 40 سال خدمات بسیاری در کشور و منطقه داشته است، گفت: دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برای ملت ایران قابل انکار نیست و آمریکا به هیچکدام از اهداف و منافع خود نرسیده است.

امام جمعه خوسف با بیان اینکه آمریکا در منطقه شکست خورده است، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم فرمودند برخی از سران آمریکایی احمق‌های درجه یکی هستند.

حجت الاسلام شاهبیکی با بیان اینکه تمام برنامه‌های دشمنان در این 40 سال براندازی نظامی و شکست دادن جمهوری اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: امروز نظام لیبرالیسم غرب به بن بست رسیده است.

وی ادامه داد: ملت ایران در تمام صحنه‌ها، پای انقلاب اسلامی ایستادند و همچنان نیز از آرمان‌های امام راحل و رهبری دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام روح الله نوری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی نیز در این همایش بیان کرد: انقلاب اسلامی امید را در دل‌ها زنده کرده است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای جوانان تبیین شود و امروز باید برای انتشار و ترویج موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب تلاش کنیم./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات