۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۹۳۱۵۱
حجت الاسلام مرادی:

مشکل امروز کشور دنیاپرستی بعضی از مدیران است

مشکل امروز کشور دنیاپرستی بعضی از مدیران است
استاد حوزه علمیه گفت: مشکل امروز تحریم ها نیست بلکه دنیا پرستی برخی از مدیران است که به دلیل نداشتن برنامه موضوعات را به گردن دشمنان می اندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مراد امیدی از اساتید حوزه علمیه همدان ظهر امروز در جمع طلاب تاکید کرد: باید به سخنان بنیان گذار انقلاب اسلامی نگاه کنیم تا متوجه شویم که مبنای تشکیل حکومت اسلامی در چه بوده و هست.

وی افزود: از آن جایی که در قرآن کریم بزرگترین دشمن انسان شیطان عنوان شده است امام خمینی(ره) نیز با علم به این موضوع آمریکا را همیشه شیطان بزرگ خطاب می کردند.

حجت الاسلام مرادی با بیان این که بعد از امام خمینی، رهبر معظم انقلاب به درستی راه ایشان را ادامه داده اند اظهار داشت: بعد از امام، مقام معظم رهبری آمریکا را شیطان اکبر نامیدند و اگر این عبارات را در کنار هم قرار دهیم متوجه خواهیم شد که شیطان در هیچ زمانی هیچ نفعی برای انسان نخواهد داشت.

وی یادآور شد: آمریکا امروز همان شیطانی است که در قرآن از آن یاد شده است و باید بدانیم که شیطان به جز ضرر هیچ منفعتی برای انسان ندارد.

استاد حوزه علمیه همدان تصریح کرد: اگر از اول پیروزی انقلاب اسلامی تا الان تاریخ را مطالعه کنیم در مقابل ریشه همه خون هایی که ریخته شده و مسبب همه ویرانی ها نام آمریکا را مشاهده خواهیم کرد.

وی مطالعه تاریخ را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: ما باید به عقل خودمان مراجعه کنیم و با عبرت گرفتن از تاریخ و مشاهده مفاسدی که آمریکا نه تنها در جمهوری اسلامی بلکه در کشورهای دیگر داشته است بدانیم که آمریکا جز مفسده برای کشور ما ارمغان دیگری ندارد.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: دشمن در طول 40 سال گذشته هیچ ثانیه ای از دسیسه چینی و مشکل تراشی برای انقلاب دریغ نکرده است از این رو ما هیچگاه به آن ها خوشبین نخواهیم بود.

وی با بیان این که سازش با آمریکا محال است، خاطر نشان کرد: آن عده ای که بحث سازش را مطرح می کنند اول باید پاسخ این سوال را بدهند که ما با کسی سازش می کنیم که مصلحتی در آن باشد، اما آمریکایی که جز ضرر چیزی برای ما نداشته است چه مصلحتی در سازش با او وجود دارد.

استاد حوزه علمیه همدان تاکید کرد: کلام امام خمینی و کتاب صحیفه نور ایشان را باید بارها مطالعه کرد چرا که به زیبایی خطرات این سازش و ارتباط را برای ما تبیین کرده اند.

وی ادامه داد: امروز همه می دانند که سرانجام سازش با شیطان که وجودش سراسر نیرنگ و فریب است جز ضرر و شکست چیزی نخواهد بود.

حجت الاسلام مرادی در پایان تاکید کرد: مشکل امروز ما تحریم ها نیست بلکه دنیا پرستی و تن پروری برخی از مدیران است که به دلیل نداشتن برنامه ای برای حل معضلات همه موضوعات را به گردن استکبار و دشمنان می اندازند./979/پ310/ب1

ارسال نظرات