۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۹۳۱۵۸
سردار نقدی:

دشمن در کمال پر رویی افتخارات کشور را زیر سوال می برد

دشمن در کمال پر رویی افتخارات کشور را زیر سوال می برد
نقدی گفت: دولت‌های غربی امروز هیچ حرف تازه‌ای ندارند و در مسیر خود با شکست مواجه شده‌اند، اما در کمال پر رویی افتخارات کشور ما را زیر سوال می برند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در اختتامیۀ سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قزوین که با حضور مسؤولان استانی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز توسط رهبری اداره می‌شود که صد در صد بر اصول انقلاب باقی مانده است.

وی افزود: امروز سنگرهای مختلف یکی پس از دیگری در حال فتح است و همواره پیروزی‌های بزرگی به دستاوردهای بزرگ انقلاب اضافه می‌شود.

نقدی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود توانسته بزرگ‌ترین دستاوردهای خود را به‌طور کامل حفظ کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما امروز به‌عنوان مستقل‌ترین کشور جهان در آزادی کامل قرار داریم و مردمسالاری در این کشور بسیار بی نظیر است.

وی تأکید کرد: عظمت ولایت فقیه در آن است که با وجود اختیاراتی که دارد همواره در طول ۴۰ سال گذشته به رأی مردم در انتخاب ها احترام گذاشته است و با مردم عهد بسته که کشور براساس رای مردم اداره شود.

وی خاطر نشان کرد: تقوا و عظمت ولایت فقیه در احترامی است که به رأی مردم می گذارد.

نقدی اعلام کرد: از زیبایی‌های چهل سالگی انقلاب، ملتزم شدن عملی به مردم سالاری دینی و پایبندی به اصول اصلی خود یعنی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: اگر چه دنیا پیشرفت کرده است، اما این پیشرفت‌های دنیا با کشور ما یکسان نیست چرا که در مسابقۀ کنونی با وجود شرایط ناعادلانه توانسته‌ایم جلو بزنیم و پیشرفت کنیم.

نقدی اعلام کرد: امروز ۵۰ میلیون نفر از مردم آمریکا گرسنه‌اند و بدهی آمریکایی‌ها سر به فلک می‌کشد، این در حالی است که آن‌ها در شرایطی بودند که همه چیز بر وفق مرادشان بود و تحریم و تهدیدی هم وجود نداشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته هر لحظه با توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف دشمن روبرو بوده‌ایم اما از آن گذشتیم و تاکنون افتخارات عظیمی خلق شده است.

وی اضافه کرد: امسال بعد از ۴۰ سال جنگ فرهنگی شاهد حضور ۲ میلیون نفر در اربعین حسینی بودیم که این حضور پر شور نشان داد با وجود تحمیل شرایط سخت اقتصادی، نقشه‌های دشمنان برای دور کردن نسل جوان از دین و اهل بیت شکست سنگینی خورده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: در حال حاضر جنگ اقتصادی دشمن شکست خورده است و امروز بعد از گذشت سال‌ها از تحریم‌های ظالمانه شاهد توفیق کشور هستیم.

منبع: فارس
ارسال نظرات