۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۹۳۱۸۳
حجت‌الاسلام جوشقانیان:

نتیجه مدیریت لیبرال درمعیشت مردم مشاهده می شود|برخی مدعی انقلابی بودن هستند

نتیجه مدیریت لیبرال درمعیشت مردم مشاهده می شود|برخی مدعی انقلابی بودن هستند
دبیر شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت گفت:نتیجه مدیریت انقلابی در عرصه‌ موشکی به نمایش دیده شد اما نتیجه مدیریت لیبرالتامین معیشت مردم قابل مشاهده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان در مراسم افتتاحیه نخستین گردهمایی فعالان یادواره‌های شهدای کشور که به همت شبکه ملی وارثون در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی از افراد فقط مدعی انقلابی بودن هستند، اظهار کرد: به هر میزانی که انقلاب اسلامی جلوتر می‌رود حرکت آن نیز پیچیده‌تر می‌شود به همین علت از ابتدای انقلاب تاکنون افراد بسیاری از این قطار پیاده شده‌اند.

وی ‌با بیان اینکه دشمنان از مدرن‌ترین امکانات خود برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند، اضافه کرد: برای مقابله با فتنه‌ها نیازمند معنویت و فطرت پاک مردم هستیم و در راستای رسیدن به این معنویت هیچ ظرفیتی همانند ظرفیت یاد و خاطره شهدا کارساز نخواهد بود هر چند فطرت برخی از افراد با گناه و فساد عجین شده و در هیچ صورتی نمی‌توان این افراد را هدایت کرد.

دبیر شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت از جنگ نرم به‌عنوان راهکار دشمن برای رسیدن به قتل عام ملت ایران نام برد و خاطرنشان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت تنها فرهنگ نجات‌بخش جامعه اسلامی است که می‌تواند این نظام و ملت را از تهاجم‌ها و فتنه‌های مختلف دشمن در امان نگه دارد.

وی با تاکید بر اینکه مقابل با دشمن در جنگ نرم نیازمند داشتن سربازان متخصص است، تصریح کرد: همانطور که خداوند متعال به پیامبر اسلام(ص) عنایت ویژه داشتند به امام زمان(عج) نیز عنایت خواهند کرد اما نیروی طبیعی پیرو امام زمان(عج) با دنباله‌روهای پیامبر نه فقط فرقی ندارند بلکه به صورت گسترده‌تر مورد آزمون قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام جوشقانیان به اهمیت تربیت نیروی متخصص برای فعالیت در عرصه‌های انقلابی اشاره کرد و گفت: نتیجه مدیریت جهادی انقلابی در عرصه‌های هسته‌ای و موشکی به نمایش گذاشته شده درحالی‌که نتیجه مدیریت لیبرال در خودروسازی و تامین معیشت مردم قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: افرادی که فضای جهاد و شهادت را درک نکرده در جایگاه‌های مهم کشور قرار می‌گیرند و این نشان می‌دهد که نظام گزینش نسبت به این فرهنگ توجه لازم را ندارد درحالی‌که افراد آشنا با فرهنگ جهاد و فرهنگ بر اساس این فرهنگ کار خود را دنبال می‌کنند و در این صورت است که می‌توانیم بدون نگاه به خارج به افق‌های مورد نظر برسیم.

مسؤول کارگروه دفاع مقدس بنیاد خاتم‌الاوصیا بر لزوم افزایش خلاقیت و نوآوری در یادواره‌های شهدا تاکید کرد و گفت: یادواره‌های شهدا بهترین بستر برای ستیز با دشمن در عرصه جنگ نرم است اما باید در این محافل به آرمان‌های شهدا و انقلاب به شیوه مطلوب پرداخته شود.

وی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا بهترین اهرم برای جنگیدن با دشمن است، تصریح کرد: سیره شهدای دفاع مقدس از جمله دستاوردهای عرفان امام خمینی(ره) است؛ اکنون در یادواره‌های شهدا فرصت‌های مطلوبی برای پرداختن به تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) وجود دارد./1323/د103/ق

ارسال نظرات