۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۹۳۲۴۱
امام جمعه خرم آباد:

نماز جمعه توطئه های دشمن را آشکار می سازد

نماز جمعه توطئه های دشمن را آشکار می سازد
نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را نماز هدایت گری خواند و گفت: نماز جمعه خار چشم دشمن بوده و توطئه های دشمن را آشکار می سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۲۴ دی ماه سالروز تعیین مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تهران گفت: ایشان در سال ۱۳۵۸ از سوی امام بزرگوار به عنوان امام جمعه تهران منصوب شد.

وی با بیان اینکه خطبه های رهبری و نماز جمعه ایشان الگویی برای نماز جمعه کشور است، افزود: نماز جمعه اگر سه خصوصیت بارز داشته باشد شایسته نظام اسلامی است.

نماز جمعه نماز هدایت گری است

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: نخستین ویژگی یک نماز جمعه خوب این است که خضوع و خشوع مردم را نسبت به خدا افزایش دهد، معنویت ایجاد و ارتباط مردم با خدا را تقویت کند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه ذکر الله است و باید آرامش بخش دل مردم باشد، تصریح کرد: نماز جمعه باید مردم را به راه صحیح هدایت و اخلاق مردم و عقاید مردم را مستحکم کند.

به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای از بزرگ ترین جنایات آمریکا است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به 21 و ۲۲ دی ماه سالروز یادآوری شهدای هسته ای شهیدان علی محمدی و احمدی روشن افزود: از بزرگ ترین جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای ما بوده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها نمی توانستند پیشرفت ایران اسلامی را ببینند یادآور شد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر قدرت هسته ای ایران به بن بست رسیده بودند و چاره ای جز این نداشتند که دانشمندان هسته ای ما را ترور کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های آمریکا در طول عمر انقلاب خاطرنشان کرد: در این سال ها تمام محاسبات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران غلط از آب درآمد، آمریکا گفته بود ایران جزیره ثبات برای شاه است اما مردم انقلاب کرده و در یوم الله ۲۲ بهمن انقلاب را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تشدید تحریم ها بیان کرد: آمریکا با خروج از برجام و تحت فشار قرار دادن ایران به دنبال فروپاشی انقلاب بود اما در پی استقامت ملت ایران که پیشرفت، استقلال و عزت کشور را می خواهند توطئه های آنان خنثی شد./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات