۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۵۹۳۲۵۸
با معرفی و تقدیر از آثار از برگزیده؛

بیستمین همایش کتاب سال حوزه در قم برگزار می‌شود

بیستمین همایش کتاب سال حوزه در قم برگزار می‌شود
حجت الاسلام مقیمی حاجی از برگزاری مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیستمین همایش کتاب سال حوزه در روز پنج‌شنبه چهارم بهمن ماه در قم خبرداد.

حجت الاسلام ابوالقاسم مقیمی‌حاجی دبیر همایش کتاب سال حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری بیستمین همایش کتاب سال حوزه خبرداد و گفت: مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیستمین همایش کتاب سال حوزه و پایان‌نامه سطح چهار، پنجشنبه چهارم بهمن ماه در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفاء شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: هم‌زمان در این مراسم، برگزیدگان دومین جشنواره مقالات علمی حوزه نیز معرفی شده و از نویسندگان آن نیز با حضور اساتید، مدیران و جمع زیادی از طلاب حوزه علمیه قم تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام مقیمی‌حاجی خاطر نشان ساخت: هم‌زمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برترین آثار علمی مرتبط با موضوع «انقلاب اسلامی ایران» نیز در این همایش انتخاب شده و از صاحبان آن تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به برنامه های دیگر این همایش در چهارم بهمن ماه یادآور شد: در مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیستمین همایش کتاب سال حوزه، همچنین از مقام علمی شخصیت‌های ویژه‌ی پیشرو در عرصه تألیف و نگارش علوم آل محمد(ص) تجلیل می شود.

دبیر همایش کتاب سال حوزه در بخش پایانی این گفت‌وگو یادآور شد: این مراسم با حضور علماء، اندیشمندان و فرهیختگان حوزه‌های علمیه، روز پنجشنبه چهارم بهمن‌ماه 97 ساعت 9 صبح، کار خود را آغاز می‌کند.

شایان‌ذکر است، آثار رسیده به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، در گروه‌های نوزده‌گانه «تفسير و علوم قرآن، حديث، درايه و رجال، فلسفه، كلام، اخلاق و عرفان، تاريخ، سيره و تراجم، فقه و اصول، كتب مرجع، ادبيات و هنر، علوم اجتماعي، اقتصاد، مديريت، حقوق، علوم سياسي، علوم تربيتي، روان‌شناسي، تصحيح و تحقیق، تکنولوژی آموزشی و انقلاب اسلامی» ارزیابی و انتخاب شده اند./1330/ت302/ج

ارسال نظرات