۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۹۳۳۳۰

حجت الاسلام ایزدهی رییس پژوهشکده نظام‌های اسلامی شد

حجت الاسلام ایزدهی رییس پژوهشکده نظام‌های اسلامی شد
حجت الاسلام والمسلمین ایزدهی جایگزین حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی در ریاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیین تکریم و معارفه رییس پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با حضور آیت‌الله علی‌اکبر رشاد در پژوهشگاه دفتر قم برگزار شد.

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در این مراسم با اشاره به خدمات ارزشمند علمی و اجرایی حجت‌الاسلام دکتر سیدحسین میرمعزی گفت: جناب میرمعزی بیش از 20 سال در پژوهشگاه حضور دارند و در بخش‌های مختلف علمی و اجرایی خدمت کرده‌اند. توقع ما این است با توجه به کم شدن دغدغه اجرایی ایشان در پژوهشگاه علی رغم مشغله کاری که در معاونت پژوهش حوزه های علمیه سراسر کشور نیز دارند نسبت به حضور موثر علمی در پژوهشگاه همچون گذشته همت گمارند.

وی افزود: ایشان وقت زیادی برای فعالیت های اجرایی در پژوهشگاه می گذاشتند و این باعث می شد پژوهشگاه از حضور علمی ایشان محروم بماند چراکه چهر‌ه‌های کلیدی و ارزشمند پژوهشگاه باید نقش علمی خود را داشته باشند و در غیر این صورت پژوهشگاه قطعاً متضرر خواهد شد.

در ادامه این مراسم آیت‌الله علی‌اکبر رشاد حجت‌الاسلام سید سجاد ایزدهی رییس جدید پژوهشکده نظام‌های اسلامی را امید آینده خود و فردی جوان، با انگیزه و خوش فکر دانست و افزود: ایشان جزء چهره هایی هستند که در عرصه فکر و اندیشه در وسط معرکه هستند. خیلی خوب و مسئولانه بحث می کنند و به سرعت در بین نخبگان جایگاه علمی خوبی پیدا کرده اند. ایشان صاحب نظر و متخصص بوده و در زمینه فقه سیاسی ممحض هستند.

از جناب میرمعزی به خاطر قبول زحمتی که در این سالیان متمادی داشتند تشکر می کنیم و امیدواریم مسیری که مدیران قبلی آقایان حکمت نیا، محمدی جورکویه و موسویان در دوره های مختلف پذیرفته بودند و بر کار به خوبی سوار بودند اکنون نیز به خوبی توسط جناب آقای ایزدهی دنبال شود و به سرانجام برسد. /924/د103/ج

ارسال نظرات