۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۹۳۳۳۲
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

تقدیر از 24 طلبه برگزیده سومین جشنواره علامه حلی

تقدیر از 24 طلبه برگزیده سومین جشنواره علامه حلی
اشرفی از ارسال ۳۲۸ اثر از سوی طلاب خواهر به سومین جشنواره علامه حلی استان و تقدیر از ۲۴ طلبه برگزیده خبر داد.
خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی استان عنوان داشت: ۳۲۸ اثر از سوی خواهران در سایت جشنواره بارگذاری شد که از این میان ۱۷۵ اثر به مرحله دوم راه یافته و در نهایت ۲۴ نفر از خواهران به عنوان برترین‌ها انتخاب و معرفی شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان اینکه خواهران برگزیده از کل استان بودند، بیان داشت: رتبه ۱، ۲، ۳ و شایسته تقدیر از سوی خواهران در سومین جشنواره علامه حلی استان کسب شد که در این میان حوزه‌های دزفول، رامهرمز، بهبهان، ملاثانی، بندرامام، اهواز، اندیمشک، شوشتر و خرمشهر صاحب رتبه‌های برتر بودند.

این مقام مسؤول پیرامون تحقیقات ارائه شده خاطرنشان کرد: از مقاله سطح ۱ تا مقاله سطح ۴، کتاب، تحقیق پایانی و رساله از سوی خواهران به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بیشترین آمار ارسالی در مقالات سطح ۲، تحقیق پایانی سطح ۲، مقالات سطح ۳ و پایان نامه سطح ۳ بود.

اشرفی با بیان اینکه ارسال آثار برای یازدهمین جشنواره علامه حلی کشور آغاز و طلاب در مهلت مقرر باید بارگذاری آثار را انجام دهند، افزود: مهلت هفتمین دوره جشنواره رُشد ویژه طلاب به صورت گروهی به اتمام رسیده است که در این جشنواره ۷۰ گروه از استان شرکت و باید آثارشان را بارگذاری کنند.

وی به جشنواره استانی استاد پژوهشگر اشاره کرد و گفت: این جشنواره با همکاری معاونت آموزش استان در میان اساتید برگزار شد که در آن از سرفصل دروس تدریسی سال ۹۸ ـ ۹۷ مقالاتی تهیه و در محضر آیت الله موسوی جزایری از ۶ اثر برتر تجلیل به عمل آمد و در صورت رفع نواقص و ضعف‌ها در قالب مجموع آثار چاپ خواهند شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
ارسال نظرات