۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۹۳۳۳۷
امام جمعه ارومیه:

اجازه تضعیف جایگاه ولی‌فقیه را به کسی نمی‌دهیم

اجازه تضعیف جایگاه ولی‌فقیه را به کسی نمی‌دهیم
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: نباید اجازه دهیم جایگاه ولی‌فقیه در حکومت اسلامی از سوی عده‌ای غرب‌گرا تضعیف شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی قریشی در همایش تبیین نقش جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت با حضور سردار نوعی اقدم که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان نکاتی در مورد پشتیبانی از ولایت‌فقیه و تلاش‌های رزمندگان در جبهه‌های مقاومت اظهار داشت: باید در همه حال پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم.

وی با بیان اهمیت محوریت ولی‌فقیه در کشور گفت: اگر حواسمان به جایگاه ولایت‌فقیه نباشد و به این جایگاه خدشه‌ای وارد شود نمی‌توان جامعه اسلامی را به درستی مدیریت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید بیان کرد: طبق بیان صریح قرآن نباید یهود و نصارا را به عنوان اولیای خود قرار دهیم و اگر این‌گونه عمل کنیم ذلیل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی تاکید کرد: برخی سخنان خود را به گونه‌ای بیان می‌کنند که جای ظالم و مظلوم عوض شود و جمهوری اسلامی ایران را هم در جنگ و هم در مقابله با دشمن خود مظلوم جلوه می‌دهند بنابراین ما باید مراقب باشیم تا رهبر در کشور مظلوم نشود.

وی عنوان کرد: این افراد می‌خواهند همه ضعف‌های خود را در اداره کشور به گردن مقام معظم رهبری بیندازند لذا باید حواسمان به ولایت‌فقیه باشد و وظیفه همه علما و مردم است که از رهبری حمایت کنیم و با کسانی که به دنبال تضعیف جایگاه رهبری هستند مقابله کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات