۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۹۳۳۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

شبهات جوانان باید پاسخ داده شود

شبهات جوانان باید پاسخ داده شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: باید از ظرفیت اساتید حوزوی و دانشگاهی برای پاسخگویی به شبهات استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در کارگروه عمران و امور نمایشگاه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز تغییر اندیشه‌های مردم می‌تواند یک نظام را به زانو درآورد.

وی گفت: نمایشگاه‌ها باید در داخل شهر و در دسترس مردم باشد چرا که امروز تفکر و اندیشه مخاطبان ما آن اندیشه 10 سال قبل نیست بلکه این فکر و ذهن و اندیشه مخاطبان تحت تاثیر فضای مجازی قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در بیرجند، افزود: در کنار اینگونه نمایشگاه نیز باید نمایشگاه‌هایی در مساجد و هیأت‌ها برگزار شود.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: باید غرفه‌ای برای پاسخگویی به شبهات مردم در نمایشگاه در نظر گرفته شود و محتوای غنی در قالب زیبا و هنری به مردم ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر دشمن فکر و اندیشه جوانان را از طریق فضای مجازی تحت تاثیر قرار می‌دهد بنابراین باید از ظرفیت اساتید حوزوی و دانشگاهی برای پاسخگویی به شبهات استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از برنامه‌های جنبی برای جذب مخاطبان نیز در نمایشگاه استفاده کنیم و باید تریبون آزاد و غرفه‌ای برای مناظره در نمایشگاه برپا شود.

علی ناصری، فرماندار بیرجند نیز در این کارگروه بیان کرد: نمایشگاه ارائه دستاوردهای 40 ساله انقلاب افزون در فضای حقیقی باید در فضای مجازی نیز برپا شود تا این دستاوردها بهتر به نسل جوان منتقل شود.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه فضای مجازی در معرفی دستاوردهای انقلاب تاثیرگذار است، گفت: حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید به تولید محتوای مجازی بپردازند./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات