۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۹۳۳۵۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در خراسان جنوبی

برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در خراسان جنوبی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی از 10 تا 15 بهمن ماه در بیرجند برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در کارگروه عمران و امور نمایشگاه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: کارنامه انقلاب اسلامی در طول 40 سال درخشان است و باید دستاوردهای این کارنامه به نسل جوان منتقل شود.

وی، یکی از اهداف نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در استان را آشنایی نسل جوان با این دستاوردها دانست و گفت: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی از 10 تا 15 بهمن ماه به صورت صبح و بعدازظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بیرجند در ابتدای جاده علی آباد لوله، مقابل دانشگاه پیام نور بیرجند برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: این نمایشگاه دارای بخش‌های مختلف صنعت و معدن، بهداشت و درمان، خدماتی، آموزش و پژوهش، فرهنگی، اجتماعی، هنری و نظامی است.

نبی زاده با بیان اینکه آماده سازی داخلی غرفه‌ها بر عهده دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: برای جذب مخاطب در این نمایشگاه، شیوه‌های تبلیغاتی مهم است و صداوسیما تبلیغات قبل و عین برگزاری نمایشگاه را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب استان نیز غرفه‌ای به خبرنگاران در خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان برای تهیه خبر و گزارش اختصاص یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرداری بیرجند نیز تبلیغات محیطی را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: بازدید دانشجویان و دانش‌آموزان از نمایشگاه، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، شب انقلابی شهرستان‌ها، شب خاطره گویی از دوران انقلاب و غرفه‌ای برای دلنوشته‌ها از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

نبی زاده با بیان اینکه غرفه‌های نمایشگاه بر اساس حروف الفبا خواهد بود، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 116 غرفه از دستگاه‌های اجرایی وجود دارد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات