۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۹۳۴۳۲
امام جمعه اهواز:

علی بن مهزیار اهوازی هدایت شده امام هشتم است

علی بن مهزیار اهوازی هدایت شده امام هشتم است
آیت الله موسوی جزایری گفت: علی بن مهزیار اهوازی به وسیله امام رضا (ع) هدایت و به مقام و درجات معنوی والایی رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته در ششمین کرسی ملی تلاوت قرآن در حرم علی بن مهزیار اهوازی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و تشکر از تولیت آستان قدس رضوی در برپایی چنین محافل قرآنی از حضور پرشور مردم تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا برگزاری و حضور در محافل قرآنی مورد رضا و پذیرش خداوند قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان پیرامون برگزاری محفل قرآنی در حرم علی بن مهزیار اهوازی و شخصیت آن بزرگوار افزود: علی بن مهزیار اهوازی به وسیله امام رضا (ع) هدایت و از نظر مقام و درجه به حدی رسید که در دوران امامان جواد (ع) و هادی (ع) و امام عسکری(ع)، نماینده و به جایگاه والایی دست پیدا کرد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه جذب و هدایت علی بن مهزیار اهوازی از سوی امام هشتم صورت گرفت، ادامه داد: نور و جذبه الهی امام رضا (ع)، علی بن مهزیار اهوازی را جذب و سبب شد از دین مسیحیت به اسلام گرایش پیدا کند و تا آنجا پیش رفت که از اولیای الهی محسوب شد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه علی بن مهزیار از اهواز است، خاطرنشان کرد: علی بن مهزیار اهوازی افتخار بزرگی برای ما است و خواهانیم که ما را در نزد امام رضا (ع) و سایر معصومین مورد شفاعت قرار دهد./۹۴۵۶/پ203/ب1
ارسال نظرات