۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۹۳۴۷۷
مسؤول بسیج هنرمندان لرستان:

جشنواره ملی سرودهای حماسی و آوای انقلابی در خرم آباد برگزار می شود

جشنواره ملی سرودهای حماسی و آوای انقلابی در خرم آباد برگزار می شود
مسؤول بسیج هنرمندان لرستان از برگزاری جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف معرفی استعدادهای بسیج هنرمندان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، فریدون کریمی‌ والا، مسؤول سازمان بسیج هنرمندان لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی به میزبانی استان خبر داد و گفت: این جشنواره ۲۴ تا ۲۷ دی ماه جاری در خرم‎آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی در سه بخش حمایتی رقابتی اجرای موسیقی و شب‌های انقلاب برگزار می‌شود، افزود: تاکنون 400 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان لرستان با بیان اینکه در بخش حمایتی از آثار ارائه شده، تعداد 62 اثر پذیرفته شد، گفت: در بخش رقابتی نیز با انتخاب هیأت داوران تعداد 32 اثر به بخش پایانی جشنواره راه یافته است.

وی در ادامه به اهداف برگزاری جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی اشاره کرد و عنوان داشت: این جشنواره با هدف ارتقای هنر موسیقی به سمت اهداف متعالی، ایجاد زمینه برای رشد علمی سرودهای بسیج و شناسایی و معرفی استعدادهای بسیجیان هنرمندان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

کریمی والا خاطرنشان کرد: این جشنواره ملی محورهای تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی را نیز دنبال می کند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان لرستان در ادامه تصریح کرد: چهارمین جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از ۲۴ تا ۲۷ دی در خرم‌آباد برگزار می‌شود./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات