۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۵۹۳۵۰۲

دوره آموزشی مطالعات آمریکا برگزار می‌شود

دوره آموزشی مطالعات آمریکا برگزار می‌شود
دوره آموزشی مطالعات آمریکا به همت مرکز افول تمدن غرب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره آموزشی مطالعات آمریکا به همت مرکز افول تمدن غرب (پژوهشکده شهید صدر) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دوره آموزشی مطالعات آمریکا با رویکرد تربیت و جذب پژوهشگر در حوزه آمریکا ویژه برادران طلبه و دانشجوی علوم انسانی همراه با اعطای گواهی نامه پایان دوره برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی عطاء الله بیگدلی، محمد جمشیدی، مهرداد حلال خور، حمیدرضا غلام زاده، محمدباقر قهرمانی، ابوذر گوهری مقدم، سیدهاشم میرلوحی و خانم‌ها جوادی ارجمند، قاسمی طاری، سقای بی ریا، نصرت خوارزمی به تدریس مباحث می‌پردازند.

مروری بر تاریخ آمریکا، ساختار حکومتی آمریکا، احزاب آمریکا، فرهنگ و زندگی روزمره در آمریکا، تاریخ فرهنگ و سینما در آمریکا، وضعیت ادیان و دینداری در آمریکا، روابط و دیپلماسی آمریکا و ایران، منابع و شیوه های رصد آمریکا، سیر روشنفکری و روشنفکران در آمریکا از جمله موضوعات این دوره آموزشی است.

دوره آموزشی مطالعات آمریکا، پنجشنبه‌ها 4بهمن، 11بهمن، 2اسفند، 9اسفند در تهران، جنب دانشگاه امیرکبیر، خیابان رشت، پلاک13 برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ 27 دی ماه با ارسال مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، مدرک و مقطع تحصیلی، نام حوزه یا دانشگاه محل تحصیل، سال تولد) به شماره 09304348442 جهت ثبت نام در این دوره آموزشی اقدام کنند.

گفتنی است، هزینه ثبت نام در این دوره 100 هزار تومان است و از بین ثبت نام کنندگان مصاحبه و گزینش به عمل خواهد آمد./876/ت303/ج

ارسال نظرات