۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۹۳۵۹۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

میز خدمت مسؤولان در آستانه چهل سالگی انقلاب تقویت شود

میز خدمت مسؤولان در آستانه چهل سالگی انقلاب تقویت شود
حجت الاسلام قابل گفت: میز خدمت مسؤولان در نمازهای جمعه برپا شود و تا پایان بهمن‌ماه تمام مسؤولان حضور یابند و مشکلات مردم را بررسی کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی قابل در جلسه ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: امسال چهلمین سالگرد انقلاب است و 22 کارگروه در مرکز استان و 18 کارگروه در شهرستان‌ها تشکیل شده که همه این کارگروه‌ها اجرا شده و 5 جلسه ستاد بزرگداشت نیز به صورت استانی برگزار شده است.

وی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مربوط به تمام قشرهای نظام است و همه در این امر شریک هستند و باید در این جشن پیروزی حضور داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن ارائه پیشنهاداتی جهت برگزاری بهتر این مراسم تصریح کرد: یکی از راهکارها نشان دادن دستاوردهای انقلاب مصاحبه با افرادی است که هم در دوران قبل انقلاب و هم در نظام کنونی حضور دارند و خدمات هر دو نظام را دیده‌اند و این افراد از بین مردم باشند.

حجت‌الاسلام قابل عنوان کرد: از 40 مدیر برای ارائه عملکرد دعوت شود که در برنامه های صدا و سیما حضور یابند و جهت پربارتر شدن مراسم از مستندات زندگی مردم پیش از انقلاب استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: میز خدمت مسئولان در نمازهای جمعه برپا شود و تا پایان بهمن ماه تمام مسئولان حضور یابند و مشکلات مردم را بررسی کنند که جهت جذب مردم و ایجاد امید بسیار موثر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین درخواست کرد تا عملکرد کمیته ارزیابی بازخوانی شود و نحوه عملکرد این کمیته ارزیابی میدانی شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات