۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۹۳۵۹۲
از سوی مبلغان خوزستانی؛

دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در مدارس تبیین می‌شود

دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در مدارس تبیین می‌شود
حجت الاسلام علیزاده از تبیین دستاورد‌های ۴۰ سال انقلاب اسلامی در مدارس از سوی مبلغان حوزه علمیه خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی عنوان داشت: در همین راستا مبلغان با حضور در مدارس، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن فرهنگی ضمن انجام فعالیت‌های تبلیغی از پیش تعیین شده، دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به اطلاع عموم می‌رسانند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان خوزستان با بیان اینکه نسل جوان و امروزی ما با حوادث و اتفاقات پیش از انقلاب آشنایی ندارد، اظهار داشت: در این رابطه حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و جایگاه ایران اسلامی در پیش و پس از انقلاب بهترین فرصت است تا نسل جدید از آرمان‌ها و اندیشه‌های امام و انقلاب آگاهی پیدا کند.

این مقام مسؤول ادامه داد: تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و خاطره گویی از آن زمان در مدارس از جمله برنامه‌های ابلاغی است که در دستور کار مبلغان طی ماه‌های پیش رو خواهد بود.

حجت الاسلام علیزاده رشد معنویت جامعه را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و حوزه در نظام جمهوری اسلامی بیان داشت و گفت: به برکت حضور مبلغان در مناطق مختلف از جمله روستا‌ها شاهد رشد روزافزون معنویت و بلوغ فکری مردم هستیم که همچون گذشته با هوشیاری و بصیرت در مسیر انقلاب اسلامی حرکت و ادامه دار خواهند بود.

وی بیان داشت: اعزام مبلغ همچون گذشته در مدارس ادامه داشته و کار‌های ابتدایی برای گرامیداشت پرشور دهه فجر انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات