۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۵۹۳۷۰۰

انتشار مجموعه ۳۸ جلدی «سیمای افلاکیان»

انتشار مجموعه ۳۸ جلدی «سیمای افلاکیان»
مجموعه ۳۸ جلدی «سیمای افلاکیان» با موضوع معرفی شهدای دفاع مقدس به کودکان در نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان قم، عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجموعه ۳۸ جلدی «سیمای افلاکیان» با موضوع معرفی شهدای دفاع مقدس به کودکان و در بسته‌بندی‌هایی شبیه مهمات جنگی، در نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان قم، عرضه شد.
روح‌الله فراهانی مسئول غرفه انتشارات حدیث نینوا، با اشاره به اینکه انتشارات «حدیث نینوا» افتخار دارد در حوزه دین و انقلاب اسلامی کتاب‌هایی را برای کودکان و نوجوسیمای افلاکیانانان منتشر و عرضه کند، گفت: این انتشارات با ۴۵۰ عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان استان قم در خدمت علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.
فراهانی ادامه داد: این انتشارات به تازگی مجموعه ۳۸ جلدی «سیمای افلاکیان» با موضوع معرفی شهدای دفاع مقدس به کودکان را منتشر کرده و در بسته‌بندی شبیه مهمات جنگی به صورت جذاب ارائه شده است.
مسئول غرفه انتشارات حدیث نینوا افزود: مجموعه ۲۵ جلدی بانوان نمونه با موضوع معرفی بانوان برتر که در قرآن کریم نیز به برخی از آن‌ها اشاره شده نیز به تازگی منتشر شده که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
فراهانی گفت: ۱۴ بازی مذهبی از جمله سفر به کربلا، بزرگ مرد کوچک و ... در این نمایشگاه عرضه شده است که بازدیدکنندگان می‌توانند محصولات ما را با تخفیف ۴۰ درصدی علاوه بر تخفیفی که نمایشگاه در نظر گرفته تهیه کنند. /۹۲۵/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات