۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۹۳۷۷۸

فرمانده مرزبانی ناجا با امام جمعه ارومیه دیدار کرد

فرمانده مرزبانی ناجا با امام جمعه ارومیه دیدار کرد
سردار رضایی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام والمسلمین قریشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با ارایه گزارشی از عملکرد مرزبانی اظهار داشت: روابط گسترده با کشور های ترکیه و جمهوری آذربایجان نوید مرز های آرام و پایدار در کشور در این منطقه را داده است.

وی با اشاره به این‌که تعامل مطلوبی میان نیروهای مرزبانی کشورهای همسایه برقرار شده است، گفت: با رایزنی های صورت گرفته با مسؤولان ارشد کشورهای همسایه جای هیچگونه نگرانی در مرزهای استان آذربایجان غربی نخواهد بود.

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به نفوذ آمریکایی ها در اقلیم کردستان عراق و حساسیت های موجود در منطقه به تلاش های مرزبانی ناجا برای حفظ ثبات اشاره کرده و افزود: تلاش ما برای حفظ آرامش در منطقه است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جواب مطالبه حجت الاسلام والملسمین قریشی در مورد قاچاق سوخت و امنیت کولبران گفت: قاچاق سوخت بصورت مافیایی مدیریت می شود و همکاری تمامی نهاد ها و سازمانها را برای حل و فصل این موضوع خواستار شد.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در سخنانی حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی را خدمتی صادقانه و خالصانه از سوی نیروهای مرزبانی ناجا دانست و از زحمات سردار رشیدیان قدردانی و برای سرهنگ پیری آرزوی موفقیت کرد./935/د102/ب1

ارسال نظرات