۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۵۹۳۷۸۱

«طرح 40 روز 40 مسجد» در آذربایجان‌شرقی اجرایی می‌شود

«طرح 40 روز 40 مسجد» در آذربایجان‌شرقی اجرایی می‌شود
«طرح 40 روز 40 مسجد» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از 19 دی آغاز شده و تا 29 بهمن سال جاری با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار با دست‌اندرکاران ستاد مردمی بزرگداشت دهه فجر بازار تبریز، اظهار داشت: تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به شیوه‌های نوین و خلاقانه امری مهم و لازم است.

وی با بیان این‌که همه فعالان مسجدی به ویژه تشکل‌های مردم‌نهاد باید برای برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد مردمی پای کار باشند، افزود: باید در راستای یادآوری دستاوردهای مادی انقلاب مثل راهسازی و آبادانی روستاها و تبیین دستاوردهای معنوی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.

حجت الاسلام حسینی با بیان این‌که امسال از ۱۹دی قم تا ۲۹ بهمن تبریز برنامه‌های متنوعی برای جشن پیروزی انقلاب اسلامی در استان پیش بینی‌ شده است، خاطرنشان کرد: «طرح 40 روز 40 مسجد» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از 19 دی آغاز شده و تا 29 بهمن سال جاری با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که قیام 19 دی مردم قم مقدمه‌ای برای آغاز نهضتی برای سرنگونی رژیم ستمشاهی بود، افزود: مردم تبریز در اقدامی ارزشمند به مناسبت بزرگداشت شهدای قم در 29 بهمن سال 56 قیامی تاریخی رقم زدند که نتیجه آن در 22 بهمن سال 57 محقق شد.

وی با اشاره به جایگاه بازاریان تبریز در حمایت و پشتیبانی از انقلابیون و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: بازار تبریز قلب تپنده نهضت های مردمی در آذربایجان بوده و بازاریان همواره از حرکت های مردمی و روحانیت مجاهد حمایت کرده اند، انجمن اسلامی بازار می‌تواند در اعتمادسازی و اخلاق ورود کرده و آموزه های دینی را در داد و ستد بازاریان ترویج کند.

حجت الاسلام حسینی خواستار افزایش نقش جوانان در انجمن‌های اسلامی شد و افزود: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی از هیچ اقدام فرهنگی علیه انقلاب اسلامی ایران فروگذار نیستند، متأسفانه شاهد عدم توجه به مباحث فرهنگی در بودجه کشور هستیم./935/پ203/ب1

ارسال نظرات