۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۹۳۷۸۵
معاون فرهنگی شهرداری منطقه 19 تهران:

برهنگی و بی بندوباری فرهنگ استعمار برای نابودی تشیع است

برهنگی و بی بندوباری فرهنگ استعمار برای نابودی تشیع است
حجت الاسلام جوادی برهنگی و بی بندوباری را فرهنگ استعمار برای نابودی تشیع دانست و گفت: آن كه حیا ندارد، دین هم ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جوادی معاون فرهنگی شهرداری منطقه 19 تهران، امروز در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: طبق صریح روایات؛ حضرت زینب(س)، فاطمه ثانی است.

وی افزود: نحوه نامگذاری ایشان از سوی شخص پیامبر و از طریق وحی الهی صورت پذیرفته است و نوع نحوه امگذاری برای حضرت علی(ع) صورت پذرفته است که این نشان دهنده عظمت حضرت  و جایگاه رفیع و بی بدیل ایشان است.

حجت الاسلام جوادی با بیان اینکه حضرت زینب(س) زنی با کرامت هستند، ابراز کرد: در روایات متعددی ایشان را با القابی همچون عارفه، موثقه، عابده آل علی(ع). و عقیله بنی هاشم یاد کرده است.

معاون فرهنگی شهرداری منطقه 19 تهران افزود: حضرت زینب(س) در طول سال‌های زندگی مبارکشان در مدینه و کوفه کرسی درس تفسیر قرآن، اخلاق اسلامی و فقه داشتند و زنان بسیاری از کوثر کلام ایشان بهره می بردند.

وی درباره مساله حیا و عفاف با استناد به روایتی از  امام حسین(ع)، عنوان کرد: حضرت می فرمایند: آن كه حیا ندارد، دین هم ندارد؛ حضرت زینب(س) در حیا و وقار همچون مادر گرامیشان بودند.

حجت الاسلام جوادی ادامه داد: امروز در سرتاسر جهان به ویژه كشورهاى اسلامى و على الخصوص جامعه تشيع، تلاش استعمارگران و مهاجمان فرهنگى بر آن است كه حيا و عفت‏ بانوان را نشانه روند و جامعه را از اين راه به بى‏ بند و بارى و بى‏دينى سوق دهند و در نتيجه به مطامع شيطانى خود برسند.

معاون فرهنگی شهرداری منطقه 19 تهران اضافه کرد: چرا كه آنها به خوبى دريافته‏ اند اگر بخواهند دين و مذهب تشيع را نابود كنند، بايد حيا، عفت و پاكدامنى را از زنان بگیرند.

یادآور می شود در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ناصحی تولیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) نیز حضور داشت و در پایان مراسم با تقدیر از طلاب برتر فرهنگی و آموزشی برای همه طلاب از خداوند خیر مسالت کرد./813/پ210/ب1

ارسال نظرات